Nii, ükspäev avastasin siit samast foorumist ühe toreda kuulutuse, peale natukest uurimist ja mõtlemist sai masin ära toodud. Hind oli minu arvates üpriski hea, sest siiamaani pole suuremaid vigu leidnud ptui ptui ptui. kõik vead mis siiani on olnud on mingi nipet näpet asjad. kui ma ta tõin siis tal ei olnud tagatuld mis sai kohe kohalikust põllumajandus tarvete poest toodud ja peale installitud, pole küll ilus aga täidab oma kohust. Täna tellisin uue õlifiltri mille ma laupäeval kätte saan ja teen ära õlivahetuse. Amordid tunduvad üpris head olevat, kuigi esiamordid võiksid natukene jäigemad olla, aga see selleks. Täna puhastasin ära ka karburaatori ja sättisin ujukitaset natuke sest enne lõi tagant palju sinist välja ja puterdas suht palju, kahtlustan ka seda, et rikas segu on küünla natuke perse keeranud, aga see ei ole kallis teema. Millalgi tuleks ka sadulakate ära vahetada kuna see on oma aja ära elanud. Uued akuklemmid võiks ka peale panna kuna vanad olid mingi oma ratsid ja ei andnud eriti voolu läbi. Üldiselt olen rahul, täidab oma ülesannet, hoopis mugavam kui roller, läheb sellisest kuumaastikust sujuvalt üle(teetööd käivad siin ja jube sitad teed selletõttu). Nädalavahetusel üritan taha uue kärna ka alla panna kuna vana on juba sliki taoline objekt ja absoluutselt pidamist pole, alla läheb siis seisma jäänud CZ-i 18" kärn mis on nagu uus. Siiamaani olen sellega ainult mööda teid sõitnud ja kui vaba aega nädalavahetusel on ja ilm enamvähem lubab tahaks mingit järsemat maastikku ka proovida. Täna läks ka pidurihoob katki oma hooletusest, sest kui ma selle ostsin siis nägin et piduritrumlit kinni hoidva hoova kinnitus oli lahti aga unustasin kinni keerata ja täna läkski keset pärapõrgut see asi katki, aga pole absoluutselt keeruline parandus aga keset metsi ajab ikka närvi küll Nii, nüüd paar pilti ka milline see välja näeb:
sinine suits on kulunud mootorist. ilmselt tuleks teha veidi remonti. muidu seda tüüpi mootorid (nii suzuki kui qingqi omad) paistavad olevad väga töökindlad ja hea ehitusega. kolb-rõngad ei maksa palju ja peaks saada olema ka 150 komplekti välismaalt. kui peaks soovi olema võin 200selt pärit otseläbi pütti pakkuda, saad äkki paar kg kergemaks masina, stock peaks olema mu teada suht raske. masin registris pole nagu näha, kui kavatsed teepeal sõita siis millal võtad?
Ei see ei ole selline suits, ei ole õli kärsakaga, tean mis hais siis on see lihtsalt karpa probleem. otseläbi püti võtaks ligi küll, aga ma sõidan sellega ilma lubadeta ja pole vaja üleliigset tähelepanu aga tglt ma sebin dokke sellele, aga need üle-eelmise omaniku käes minuteada, niiet näis mis saab. hetkel üritan suht õhtuti sõita et mitte üleliigset tähelepanu tõmmata, 125cc kleepsud on külgedel ära likvideeritud, ja mootori küljes on see märk vedelmetalliga siledaks aetud, et saab mingit sitta ajada, aga no iga politseinikuga see läbi ei lähe ka. Mootor peaks olema suht pommikindel ja ptuiptuiptui, aga no samas ei ole tal erilist võimsust, aga samas jõudu, et turnida on isegi.
ütlen veel ära et kui kõvasti matsu juurde tahad siis qingqi qm200gy supermoto mootor koos karpaga peaks minema sinna suht täpselt vahele ja teeb sellet hoopis teise masina. kui timmida veel karpat ja eemaldada süütepiiraja siis saab vähem nõudlik kasutaja täitsa sõita, mina aga nii vähenõudlik polnud, aretan nüüd kx250 kawasaki mootorit peale. otseläbi püta annaks ma mingi 20-ga ära, smartpost ka minu poolt. leovince kleeps ka peal. leegitoru pead ise külge aretama, ma ei usu et mu vana ka täpselt sobib sulle, mul oli 200ne mootor yamu raamil hoopis ja ise aretatud. aga igaljuhul terve minu vana süsteemi silkust taha välja saaksid selle hinnaga omale. vaikse gaasiga see isegi väga ei lärmanud, aga kui põhja littisin siis oli päris mahe.
Jaa, seda sumpavärki ma mõtlen täitsa siis, aga mootorit ma vahetada ei viitsi see peab ikka väga kapitaalselt perse minema siis, et mootorivahetuse peale minna, pigem sebiks endale mingi üldiselt võimsama masina Sellel sinu tsiklil olen täitsa motokuuris silma peal hoidnud, aga kas niipaljude ümberehitustega raami liiga pehmeks ei tee? see sul seal ju 3 mootor peal vist?:d
no kui mina sain polnd keegi seal midagi ringi teinud peale paari lisaporno mis ma lõikasin ära ja tegin mootorikinnitused nii et mootor oleks õiges asendis ja kett ei hõõruks peale istudes vastu kiigesilma. kui qingqi vahele läks siis keevitasin kandevosa ringi esimest korda, nüüd kui kx250 vahele panen keevitan vist teist korda või võtan uue raami, olen veel kahe vahel. vaatab kuda kulgeb. enne remondin mootori ära, kolb on tellitud, nv võtan alumise otsa lahti ja vahetan seal laagrid ja jutud ära, et kui kolb tuleb siis mootor oleks tiptop. see mis eelmine talv tegin sai suht kehvasti lõppkokkuvõttes ikkagi aga nüüd teen küll hea raami. muidugi ma kasutasin nii tugevat toru et ei usu et pehmeks jäi. kui oleks tõesti nii nõrk siis selle suvega ta oleks pidand juba pooleks olema, see hakkas mul kohe algul hüppeid tegema ja päris mitmeid kordi on tokki ka pandud sellega.
Noja, loodan, et saab see nv ka kärna alla ja saaks proovima minna kuhugile, muidugi õhupuhasti tuleks ka ära puhastada, kuna ta ikka rsk puterdab ja segu on kange, kui ei mõju tuleb veel ujukitaset sättida, enne oli see nii paigast ära, et see ei jäänudki pidama kui täiesti üles välja lükata aga kas keegi ei tea, et kas tal mingi gaasiklapi andur on peal, kui ma karpa maha kruvisin siis on seal selline(pöördsiibri otsas) elektriline julla, mis oli punase silikoniga ära pornotatud, kolm juhet läheb sinna ühe pistiku alla. kui see ka midagi loeb siis see ka ilmselt katski
eelmine omanik ostis selle 4000 krooniga siis ei läinud masin kohapeal töölegi ja mootoris on vist vahetatud ka midgi aga eriti hästi ei mäleta
Kui segu on rikas, siis ta ei aja sul sinist tagant välja. Musta ajab. Klapisääretihendid, kulund kolvirõngad on peamised kahtlusalused. Selleks ei pea veel õlihaisu tahant välja purskama, kui sinist välja viskab.
Kui sinise suitsu peale öeldakse "nojah, so"?, siis on näha, et tegemist rattale hea peremehega ei ole. Mina kiskuks küll lahti ja uuriks mis seda põhjustada võib. Nii nipet-näpet viga see küll ei ole.
see 3 juhtmega andur on ilmselt tps ehk gaasisiibri asendi andur, eks ta süütesüsteemiga koostööd teeb.
mina võtaks Türamüra nõu kuulda ja vaataks korra mootorit ka sest eelmine omanik käis pidevalt sellega karjääris möllamas ja kuumenes mitu korda üle aga nohh see on kõigest soovitus mitte käsk :lol: :lol:
Ei taha kellegile näkku hüpata aga no kui sa seda masinat uurinud ei ole siis vaikust eks, ei ole tähendanud, et ta õli võtaks vms. Laupäeval tellin uue ringi piduriklotse ka ära kuna vanad on läbi omadega. Selle mootoriga eks näis mis saab, ta lihtsalt puterdab mingis pööretevahemikus, segu on paigast, ei tegele selle samuse suzuki mootoriga esimest korda, eelmisel mootoril millega tegelesin oli sama jama, et segu oli rikas ja ajas mingit imelikku suitsu välja, kui ta õlijärgi hakkab haisema siis hakkab täpsemalt asju uurima. laupäeval vahetan õli ja õlifiltri ka ära, siis kuskile paugutama.
ei tea seda mootorit saab küll ainult ohtrat kummi põletades üle lasta kuumeneda, tra see ei lähe kohapeal tiksudes poole tunnigagi soojaks! :lol:
No täpselt, täna vahetasin õli ja õlifiltri uute vastu välja, õli ostsin poolsündi ja natukene viskoossema, kuna ikkagi vanem mootor. Mootor hakkas ka vaiksemalt tööle kohe. Nii selle seguga selline teema, et tuleb veel kruttida kuna küünlavärvi järgi otsustades läks segu natukene paremaks(enne oli must nüüd on juba selline tumepruunikas). Piduriklotse peab minema Pärnust otsima, kuna siin neid ei tellita. :|
Ostsin täna uued gripid sellele kuna vanad ei seisnud enam seal küljes täiseti oma aja ära elanud(valisin Dice toodangu). Siis piduritega selline teema, et klotse ei olnud saada, mingi ulme hind ja kohapeal polnud, peab mingi muu võimaluse leidma kui motopoed.(esimesed klotsid olid mingi 32 evrot ja tagumised 18, tundus kallis kuidagi) aga tagumistele ma needin ise uued katted peale, aga esimestega sellist protseduuri ei saa teha, peab veel uurima kust need odavamalt saaks. :|
Hmm mis mõttes kodutöö? Uurisin enda arvates piisavalt, ei saa siiani kurta.......veel teadsin et klotsid läbi on, netis jäi mingi 15 oiro kanti tavaliselt, aga no need võisid mingid paremad klotsid ka olla, tundus vähemalt, et olid järsemad kui originaalid, aga lihtsalt tundus. muutsin posti sorry