Alguses küsiksin ma mis on aprilia sr 50 f? Mina soovitaksin aprilia sr 50 r kuna see on suurem kui see f ( ilmselt mõtles streeti ) Sr 50 r on parema väljanägemisega, ning mõnusam. Mootorid on muide mõlemad samad, ainult kere teine. Siit ei ole mõtet osta masinad kelle omanikud tulevad ja kirjutavad osta minu ja osta minu. Räägi kas sa sooviksid mingi tuuninguga masinat, uut, kasutatud? Mis hinnaga plaanis osta on ja kaua on plaanitud sõita selle masinaga. Tervitades, Add.
Siis kui ta f-i all factoryt mõtles ei ole ilmselt suurt vahet, r-i ja factory erinevused on ainult spidomeeter ja mootor. Factoryl väiksem õli ja bensiinikulu, factory pritsung ning remondid on kallimad. R-il suurem bensiini ning õli kulu, remont odavam, minek äkilisem. Välimuselt on masinad samad, kui mina valiksin factory ja r-i vahel siis ilmselt valiksin r-i kuna ei taha pristungit. Karpaga masinat ise KÕVASTI parem parandada/ehitada kui factoryt. Aga on ka see et factory läheb katki harva ja ilmselt kui läheb siis omaendi lollusest ja see maksab, ning mitte vähe. Ühesönaga, r oleks parem valik minusilmis, kuid masin on valida teema algatajal mitte mul Tervitades, Add.
Kui ostad tutikana, siis soovitaks Ri, kuna see lihtsalt odavam... muidu neil erilist vahet pole... kiirendus ja tippkiirus enamvähem sama, kuna mootor on mõlemal piaggio - silinder ja kõik mehaaniline pool neil 100% sama... ainuke vahe on see, et Ril on Karburaator aga Factoryl sissepritsesüsteem, mis tagab väiksema õli ja bensiini kulu. Pritsungisüsteemi perseminekut ei tasu karta.. kui ise perse ei keera siis ta ei lähe ka. Ise otsustasin factory kasuks ja ei kahetse.
Mul sr 50 street , ja väga rahul sellega. Stock mootoriga juba rebib kenasti. (mootor on sama mis r-il) Ise kui ostsin apriliast siis meeldis street rohkem(nyyd on ees pea 16 kilo ja on vahetatud ainult rullid ja leegitoru) Ja ei kahetse et ostsin.
Võtaks R-i kuna vähem elektroonikat ning rohkem mehaanikat .Samuti on palju kergem vahetada düüse,regullida segu jne
Minuarust saabki seda teha ainult Sr r-il sellest valikust mis teema algataja andnud on, räägi mullegi kuida factoryga seda teha. Nagu eelmine kõneleja ütles, sellised isehakanud mehaanikud kõik oma mehaanika skilliga perse keeravadki :|
Kuule, tõmba tagasi nüüd veits, sa oled 14 veel, ega sa nüüd ise ka mingi kogenud mehaanik pole(ma üldse ei ütle, et mina olen), sa isegi ei jaganud matsu et SR 50 F on Factory, niiet, sa võiksid oma ''hiilgavaid'' teadmisi natuke vaka all hoida. Ise soovitan R-i, välimus parem ja mootor sama mis Streedil, Factoryga saad kaua sõita aga jah, kui midagi *PIIKSI'' läheb, siis plekid kõvasti.
No kuule, mis see vanus siin loeb?, Ega seegi siin midagi ei loe kas ma jagasin ära selle "F" tähenduse, loevad teadmised mida mõnel inimesel siin üldse ei ole, ma ei ole kogenud mehaanik ja mis siis? Minu teadmised on suuremad kui aprilli omad, tema näiteks ei teadnud sedagi et factoryl ei saa düüse vahetada, et tal neid üldse ei ole vms. Aga vait nüüd selle koha pealt. Osta R poiss!
Ta võrdles Streeti ja R-i, Streetil ei pääse pm üldse karpale ligi, R-il on kohe tagaratta juures see karpa ja väga lihtne seda kätte saada. Sa mõtle ka natuke, mees.
Ma mõtlengi, mida see street praegu siia loeb kui teema omanikul on soov võrrelda Factoryt ja R-i. Miks kurat oli aprillil vaja võrrelda Streeti ja R-i !?
Esimesena ütlesin street mina, kuid see oli arusaamatus, peale seda oli mitu korda ära seletatud et Factory ja R, ning siis tuli aprill oma targa jutuga.
SEAL ONGI JU: APRILIA SR 50 STREET, SR 50 FACTORY või SR 50 R!!! Tra küll mees, ole vait juba, teed lolliks ennast lihtsalt.