Panin oma gilera runnerile originaal õhupuhasti ja 74 düüsi aga 11 tuhande pöörde peal hakkab pooma, vahepeal tõmbab kohe täitsa hoo maha siis läheb jälle edasi.kas panna suurem või väiksem?
Kui pooma hakkab siis suurem düüs, nii paar ühikut. Proovi sinna 80 kanti umbes. Lihtsam osta düüsikomplekt kohe, kui timmimiseks läheb praegu ja edaspidi
Kõike sai proovitud alates 75 kuni 80ni ja ühegiga ei tööta hästi ainuke oli see 74 millega kannatas veel liikuda kuni 10 tuhande pöördeni.
Juu siis masin timmist väljas et düüsidega paika ei saa.Tõmbab nt kuskilt lisaõhku või liht vale seadistus karpal vms.Ärge puid alla laduge kui valesti mainisin midagi
Kui puterdab on segu rikas, nõelaaste peaks mõjutama 1/2 gaasisiibri avanemisest, kui siiski võid stopperit ülesse poole tõsta ehk nõela madalamale lasta ( segu lahjem) ja vaadata mis teeb.
Nõela stopper oli ennem 4astme peal panin nüüd kolmandale ja pill hakkas 74 se düüsiga sõitma ja sõidab paremini kui kunagi varem aga ikkagi mure,et 11tuhande pöörde peal hakkab pooma või pidurdama hoogu maha ei oskagi öelda.
Äkki saab keegi uuesti nõu anda? Peale düüsi vahetamist hakkas järsku üle ujutama karpa,vaatasin ujuki üle ja ei leia viga mis juhtuda sai.kas see nõel ongi selline vms?
Kui bensuvooliku karpalt ära võtan ja pudeli pistan läheb roller kohe käima ja pudel jookseb kohe bena täis kas see loogiline?
Jah, aga kaua ta sedaviisi ju töödata ei saa, bensiin saab karpast otsa. Pudel jookseb bensiini täis, sest masin imeb vaakumit ja vaakumi tekkides vaakumklapp võimaldab bensiini pealevoolu.
Sain tööle jälle aga ei tööta hästi,pöörded jäävad peale,lambist sureb välja jne.kogub hoo ülese ja siis järsult jääb seisma annad starterit ilma gaasita siis läheb jälle käima )