Joujou, kuna pepupoisid ja muud karvased koguaeg pärivad, kaugel mu masin on ning miks enda pilliga pole sõitmas, siis otsustasin ühe kiire stunt proje kokku visata. Asi sai alguse sealt, et klassivend mõtles oma R'ile teha nullist 70cc blokki "pühapäeval" kruiisimiseks ning kokkutulekuteks, aga asi jäi ära. Siis tuli meelde, et mul juhuslikult üks peaaegu komplektne Rox garages, küll aga see väike pisidetailike mootor on veel tegemises, seega sai veidi asju läbimõeldud ning otsustatud, et kokku laduda stock sportivnõi stunt blokk ning lükata ajutiselt kurvalt seisvale Roxile alla ning hiljem, kui "suurvend" valmis, lükkab tolle roxile alla ära ning tõstab stuntpilli mootori uuele raamile ning tuunib sinna stuntbari, kukkumispuksid ja muu jama, mis nõrkadele. Olemas juba ka pisut mootorist: Stock silinder (Pordin ära, tutikas kolv koos rõngastega peal) Sidur + sidurikell (Kollane survekas, kollased sidurivedrud) Tagumised taldrikud Veepump + veepumbakaan Vanematüübi mähis+magneeto Malossi special belt varjorihm Jahtustaldrik Stock kolle Polini klapikolmnurk Olemas pisut materjali ka uue raamijaoks: Spidogondlid Põhjagondel Põsegondel Nupukad Igaksjuhuks üks stock silku veel Radikas koos paisukaga Vaja osta (Loe: Võid pakkuda PSi): Blokk koos reduktoriga Variaatorikaan koos kickisüsteemiga Variaator Väntvõll Karpa 17.5mm Dellorto Malossi E17 / E5 koonukas Gianelli Reverse/Shot Uued klapid Põhimõtteliselt oleks võimalik juba blokk alla visata ühele teisele raamile, aga ei viitsi mingit Aprilia närakat välja kaevata kuuritagant. Üks väike pildike ka lõppu, millisena hakkab algul sõitma:
Ei nurise Nagu Marko ka ütles, siis temalt tuleb blokk ning kasutajalt mõnx- ostan varjokaane koos kickisüsteemiga
Nii täna oli tegus päev, esiteks sain endale Gianelli Reverse ning tegelesin 11-22.30 rolleriga. Sain ära ostetud oma arvates viimased värvid ja kõik toonlakid ja jutud. Päev lõppes sellega, et tegelt vaja veel üht purki halli värvi ja siis saab kõik ära teha... #Mad Igatahes, päeva sai alustatud külastusega automaailmasse, et osta ära värvid, lakk, krunt ja toonlakk. Siis sai mindud sugulane toodud endajuurde appi (Tänud talle selle kõige eest! 8) User: Guidz16) ning hakkasin ise vanu krunditud gondleid värvima ning möllama nendega ning sugulane alustas pahteldatud gondlite lihvimist jne, mina samal ajal teostasin kruntimis-, värvimis- ja lakkimistöid. Toonitud said kõik tuled, samuti sai korrastatud ka juhtmestiku veidi, kuna seal oli mingi teibiporno pistikute peal, sest eelmine aasta lasin gondliteta ringi ja ei tahtnud, et keegi näpiks + vesi läheks sisse, pestud ja värvitud sai ka raami, samuti sai küljejalg alla uuesti aretatud ja üleni ära värvitud koos kinnitusega. Värvitud sai ka üks jalgevahelistest gondlitest, täpsemalt kõige keskmine, sest seda oli keegi suutnud korralikult rikkuda värvi ja muu kakaga, ülejäänud sisegondlid said kuumapuhuriga ülekäidud ja nüüd vaja silikonõli veel peale kanda. Peale "põhigondlite" lihvi sai hakatud velgesid lihvima, sest ei leidnud normaalse hinnaga liivapritsi ja pulbervärvi teenust, samal ajal sadas hoovi isa sõber, kes ühel hetkel otsustas teatada, et tal tööjuures liivaprits ja pulbervärv, et tule too sinna :roll: Sellega on nüüd siis korras, lähevad sinna värvimisse ja liivapritsi. Kui kõik lõpuks tehtud oli, sai hakatud gondleid peale panema, puudu oli muidugi hunnik kruve ja kruvivastuseid? . Aga hakkama saime! Lisaks sai ära tuunitud ilusti mähis, millelt kunagi oli keegi pistikud ja juhtmeotsad küljest lõikunud. Värvida ja teha jäi veel: Veljed Mootoriblokk Esiporikas Amordipulgad Istmebox Värviparandusi teha, kuna värv sai otsa: Põsegondel Põhjagondel Kuna algselt läheb see mootor sellele pillile alla, siis ei osanudki kumbagi teemasse seda juttu ja pilte panna, igatahes ise olen värvitulemuse ja üldmuljega juba rahul, mis peamine! 8) 8) Eile sai ka porditud silindri sisse- ja väljalaset. Hetkel jäänud veel tuunida väljalaset masinatega ja siis võib juba "käsitööle" end ümber lülitada, et anda viimane "lihv" asjale. Pilte ka:
Otsin seda isegi, aga esmatähtis praegu stuntpill valmis saada kiirelt, sest sõiduisu ränk ning teise blokiga läheb veel aega. 8) Aga tänud, edu vaja
Ei ole :lol: See TauriTauri käest ostetud No kuna õhtu veel noor, siis sai veidi tööd tehtud silindriga, et ikka see valmimisaeg kiiremini kätte jõuaks: Eilne töö Tänane töö -> Sest portimine ja kerge limps käib kokku #Silinder pole veel valmis! E: Marko . 'lt tulemas ka peale reisi Dellorto 17,5mm automaattoorega. Seega pakkuda võite varjot. 8)
Tnx musuu Igatahes, täna jõudsid veljed pulbrist ja liivapritsist tagasi, ise näinud veel pole, aga pidid väga asjalikud olema. Velgedel oli mingi haige värv olnud peal, et liivapritsiga läks ühe velje tegemine poolteist tundi
Veljed käes, Eestis tagasi, areng võib jätkuda 8) Tagurehv oli saba andnud nagu ka vist korra ütlesin. Tuleb uus 140/60/13''. 8)