Niisiis. Sai endale Peugeot Trekker muretsetud. Sain ta nii, et kodus vedeles üks pitt ja hunnik varuosi mis on ajapikku kogunenud, sai need siis vahetatud rollu vastu ja kaasa sain phmt honda dio varuosadena. Algul sai proovi sõit tehtud, töötas.... rohkem ei ütle midagi. Sai hakatud timmima. Algul sai hakatud starterit aretama kuna küljes olev oli katki, sain starteri, panin külge aga väntvõllil olid nuudid maas, sai ära keevitatud see suur hammaks sinne külge. Järgmine päev tuli keevitus lahti. Sai siis pühapäev klubisse sõidetud, max kiirus oli 20, tuurid suhteliselt põhjas ja vedu vapsee ei olnud, nii sai oma 5km ära sõidetud, klubi kõrval kool, kus tunnid ka just lõppesid.... :lol: . Klubis keevitasin korralikult hammakas kinni. Sain starteri tööle, kohe läheb ilusti käima. Sai paar pisiasja veel ära tehtud. Paar päeva tagasi võtsin elektri süsteemi ette, veaks oli siis, et ei lae akut ja tuled ei põlenud korralikult. Elektri süst. oli suhteliselt korralik, isetehtud jamad võtsin vahelt ära ja käisin kõik testriga üle, lülitites oli vaja ka uuesti juhtmed kinni tinutada. Panin käima, akulaadijaga panna mähise juhtmesse vool sisse, töötas ilusti, ehk siis katkine mähis, sai maha võetud mähis ja oligi paar traati seal katki arvatavasti pikkate tiiviku kinnitus poltide pärast. Kaasas oli ka 1. teine mähis, seal oli ainult 1-l mähisel 1 traat katki, sai see korda tehtud, külge pandud ja laadimine töötas ilusti nagu ka tuled, lülitist kõik funkas õieti 8) . Kuna korralikult tuuri ei läinud, siis sai karpa lahti võetud, sees oli 100 ne düüs, segu oli tal siis liiga lahja. Ise ei saa aru, 100-ne düüs on ju suhteliselt suur, roller nii väikse kubatuuriga ka veel. KAsutan ise pitil 100. st düüsi. Mõtlesin vahepeal, et nt. düüs läheb vastu karpa põhja ja st. ei saa korralikult bensiini peale. Sai siis düüsi suurendatud natuke, läks paremaks aga vaja veel suurendada. Sai pandud ka piti õhufilter, uus küünal. Täna panin gondlid korralikult kinni ja sai silencer mustaks värvitud ja hermetsiga korralikult kinni pandud. Täna tuli ka starteri suur hammakas jälle lahti kuna ma keevitasin ainult kickstarteri käbi vastandi vms kinni. Pühapäev keevitan summuti ära kuna seal mingit porno keevitus kollektori juures tehtud ja laseb läbi, päris mitmest kohast, siis relakaga ilusti keevitus kohad ära lihvida, traadiga üle ja lakk paele Külge vaja panna siis KTM GO 1996a. esiratas, stage 6 lenksupukk, Pro taperi madal lenks, acerbise käekaitsmed. Millalgi vaja ka plastikud liivapritsiga üle käiia ja ära värvida, mõtlesin teha värvikombinatsioni matt must ja valge. Küljes PEAKS olema tal ülepuuritud mhr-i silinder, uus 1. rõngaline athena kolb, c4 kepsu, väntvõlli laagrid, rullid peaks ka üle vaatama, mitme grammised on. Küljes ka stage 6 strong surve vedru, kollased uued sidurivedrud. Kompresioonist on küll uuest kolvist ja rõngast asi kaugel. Kellegil oleks ehk pakkuda sellele siis väntvõlli, kickstarteri käbi. ? Või öelda kas KTM Go 1996.a väntvõll sobiks sellele ? Varem pole rollerit omanud, aga kokkupuutund küll. Pittide ja võrridega tegelend umb 3a. kuna garages külm siis asjad tuppa ja seal käib ka remont paar pilti kah, moblaga tehtud loomulikult, kuna digikal aku ühi, millalgi teen korralikemaid pilte.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Ktm GO väntvõll ei sobi kahjuks,kuna sul Peugeot vertikaal aga GO peaks olema minarelli horiz.Pesoo mootorile peaks siin klubis varuosade all juppe leiduma ikka.Ära gondleid ka liivapritsiga üle käi vastasel juhul ei jää neist midagi alles. 8) Muidu soovin edu ja palju uusi kogemusi!
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc tööd on palju aga minujaoks midagi ulmet pole. Liivapritsiga kas isegi mingi nõrgemaga ei anna teha ?
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Niisiis, sai ükspäev silinder maha võetud kuna tundus liiga kovi. Kolb oli kinni jooksnud eelmisel omanikul kuna arvatavasti ei saanud korralikult bena peale. Sai siis silindrit vaadatud, tegu on Airsali silindriga, peale kirjutatud 49cc aga mõõtmetest on ta 47.6mm, üle ei ole puuritud kuna siis oleks kohe aknad teist-sugused, ehk siis originaal, silindril polnud häda midagi, täiesti korras, oli vaja lihtsalt vesiliivapaberiga üle käiia. Kolb oli suhteliselt sooni täis, oleks saanud kasutada aga mõtetu... rõngast ka ei hakka rääkima.. Täna sai käidud mulgis ära. Sain sealt uue kolvi koos rõngaga ja mis sobisid ilusti. Ps. Eelmine kolb oli ka vale sees kuna pealmine osa oli lapik ja silindri pea/kolvi vahele jäi väga palju surnud ruumi. Nüüd sain õige kolvi, mis kumera peaga ja kõrgem. Silidripead saaks veel langetada natukene, eks seda teeb tulevikus. Sai hakatud kokku panema, algul tegin silindri vesiliivapaberiga üle, sain selle korda. Hakkasin kolvi külge panema, oli vaja kolvil natuke seinu mis jäävad nõel-laagri kõrvale maha lihvida kuna ei läinud korralikult sisse ja kuna alumiinium paisub, siis oleks kinni tõmband. Sai see ka tehtud, kolb peale, kõik asjad õliga üle, et kuiva hõõrdumist vms ei tekiks. Tihendid mõlemalt poolt hermetsiga üle ja kokku. Sai kõik asjad kokku pandud ja masin läks kohe käima, kompi on ka nüüd korralikult. Lasin natuke kohapeal käiiata, kuumaks, lasin maha jahtuda ja siis proovisin tiiru. Jõudu oli ikka nüüd korralikult ja kiirust ka. Sai ka 1996a. ktm Go esiratas muretsetud, mis vajab uusi laagreid kuna peugeotil 15mm võll. ja pilt kolvist. Kas keegi oskab öelda, kui sobitada selline süüde talle külge, kas ta hakkab ka korralikult töötama? tegu siis Ducati 50cc horisontaal mootori süütega. Homme keevitan summutis augud ära, lihvin ilusaks, lasen traadiga putaks ja värv peale 8) , teen starteri korralikult korda kuna hetkel karteris olev puks katki. Regullin karpa paika jms asju.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc niisiis, vahepeal sai ostetud Ktmi rattale laagrid, 15mm võllile, tehtud uued puksid ja distantspuks, sain ratta alla, pidin uued puksid pidurisupportile ka tegema, sain ratta alla ja käib ilusti ringi, näeb kõvasti parem välja ka , ja kõrgem. Järgmisena oleks vaja mootor lahti võtta, elektri trelli/relaka traadiga korralikult puhtaks lasta, vähe forseerida, uus väntvõll sisse panna ja kokku kõik korralikult panna 8) Varsti tellin Camexist järgnevad jupid ka ära : Stage 6 150mm trossiga käsitoores, Kickstarteri käbi 13.5mm, Kickstarteri käbi vastus, Variaatori jahutus taldrik TNT, Lilla survevedru, Carbon klapileht, kickstarteri stopperrõngas, sidurivedrude stage 6 komplk. Kõik kokku läheb siis 110 euri. Pühapäeval sai klubis puhtaks lastud variaatori kaan. Hetkel arvatavasti miks tal ei ole lõpp-kiirust on klapp ja karburaator. KArpa on 17mm mikuni, mis mõeldud 4T masinatele ja mis ei sobi minule.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Niisiis, hetkel olek vaja uut karpat kuna praegune (16mm mikuni) jääb ilmselgelt liiga väikseks, pakkumised ps-i, kui kellegil oleks pakkuda midagi
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Vaata müügiteemade alla, nii mõnelgi vennal 17.5mm või 19mm karpa müügiks.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc mul 19mm karpa koos kollega müügis 50e ja sinu, teen eesti posti sees
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Niisiis, sain 19mm dellorto karpa masinale. Algul oli jõudu ja kiirust kõvasti rohkem. Aga nüüd on niimoodi, et nt surge tee peal reso tuleb järgi ära ja mingi 50km/h juures umb. lampi nagu mootor pooks kinni. Aru ei saa kas saab ta liiga palju või vähe kätte, arvan et liiga palju. On ka nii, et kui saad hoo sisse, nt mäest alla läheb kohe 90km/h välja ja sirge tee peal kui hoogu maha ei lase võid niimoodi täiesit probleemi vabalt sõita aga kui lased hoo maha siis jälle üle 50. lihtsalt ei lähe. Küünal on peale pikka ühtlast sõitu siuke tumekas, peaegu, et õige värvus, ei osanud küünla kohta öelda seda. Peadüüsiks on 105. On ka nimoodi, et sõidad pikalt gaas põhjas, 50 ja sealt üle ei lähe. Järsku lihtsalt mootor jääb seisma, hoo pealt natuke mängid gaasiga kui pea hoog täiesti 0. tühja gaasiga hakkab uuesti käima ja siis meelitad käima, mingi aja pärast jälle. jääb tunne et ei saa kätte, aga ma ka ei tea :roll: Ehk oskab keegi midagi selle kohta öelda. Täna mõõtsin kompressiooni ära, näitas 7.5. Mis on mingu arust vähe, 2 t. peaks mingi 10-11 olema, või mis ? UUs kolb ja rõngad sees, silinder ka korralk. Kui see kompressioon pole piisavalt hea, siis arvan et laseb läbi või on vale pea peal, millega surveaste lihtsalt jääb nii väikeseks. SAmas võib ta ka nt kuskilt simmeri juurest lisaõhku võtta. Ei viitsi mootorit veel täiesti laiali ka võtta, natuke saab veel sõita ka.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Komp sõidetav veel, ma pakuks lihtsalt et rõngas/d õhtal. Karpa koha pealt eriti rääkida ei oska, kui teatud kiirusel lihtsalt kinni poob siis väike düüs, muidu puterdaks lihtsalt. See et üle 50 ise ei taha minna, on omapärane.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Nagu ütlesin on sees uus kolb/rõngad ja siis ainuke variant, et tõmbab lisaõhku või vale pea.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Või siis on silinder hõre lihtsalt.Ta võib seest kena välja näeb,ei tähenda,et korralik on.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Nii loll ma ka nüüd pole, kolb sees pea üldse ei loksunud ja rõnga vahe oli ka väga minimaalne, selline nagu ta peakski olema, silindri üleval ranti ka polnud.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Kui sul lisaõhku tõmbab mootor, siis kompressiooni see ei mõjuta.Küttsegu lihtsalt muutub... Aga ma arvan, et sul vajavad rõngad ja kolb lihtsalt sisse töötamist. Vaata siis kui ma oma 2 t Keeway mootoriga pilli kokku panin, siis ka üldse edasi ei käinud alul, mida rohkem käis seda paremaks läks. Silku oli eest lihtsalt niipalju ära kulunud. Usun, et Sul sama asi.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Jep, aga mootor arvatavasti varsti nikunii laiali vaja võtta, uus väntvõll sisse, vähe kollet forseerida, silkut jms.
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc Miks sa silindrit ära ei vaheta? ei ole ju nii kallis, saad ka 70cc teha, läheb kordades paremini edasi kui forsseeritud 50cc
Re: Minimx38 : Peugeot Trekker 70cc tegu originaali 70cc airsali silindriga, peale krijutatud lihtsalt 49cc, seest korralik ja kulund kah sit*agi ple.