Tere.. Tahaks siis rollerile mingi muu ägeda õhufiltri pele aretada. Milline õhufilter sobiks peale peale originaal õhufiltri? Kas selline poleks mitte paha ? http://www.cn-parts.ee/index.php?option ... 09&lang=et Osad inimesed räägivad, et kui sellise panen läheb mootor kiirelt hõredaks. Soovitage mulle sealt lehelt midagi muud , kui teie arust ka see õhufilter ei sobi.
millist õhufiltrit sa mõtled ? ütle parem nimi. ja ega see koonukas nii hull asi ka ei ole , et kohe mootor hõre. otsi mingi kinnisem muidu võib kiiresti vett saada.
Traatkoonusega läheb küll väga kiirelt hõredaks, eriti kui ei kasuta spetsiaalset õli, umbes sama hea kui ilma õhufiltrita sõita. Kui võtta, siis kindlasti kvaliteetne svammfilter, peale kanda korralik kogus õhufiltri õli ning üleüldse hooldad iga mõne aja tagant. Mina ise soovitaks näiteks Malossi E5 kinnist. Koonukatega on see mure et need lärmavad, vajavad suuremat düüsi(rohkem õhku pääseb läbi, suurem benakulu kah) ning vajavad pidevat hooldust. Muidugi on ka praegu see mure et eri filtritel on eri suurusega kinnitused. Räägi mis masin sul on.
Heh ma panin traatkoonuka, ei vahetanud düüsi ega midagi. Tulemus on et olen jalamees :lol: Parem jäta jah originaal, kui koonuks siis malossi e5 kinnine või mingi muu sarnane koopia. Ja suurem düüs ka kindlasti.
Mul on Peogeot speedfight. Ise mõtlesin ka svamm koonukat aga see saab märjaks vihmaga ja kuival ilmal saab igasuguse muu jamaga kokku.
oleneb kinnine või lahtine ja kas praegu timmis on. Kui praegu timmis ja paned kinnise siis pane 5 ühikut suurema kui lahtine siis võid 8-10 ühikut suurema panna.
Okey. aitäh. Millega võiks stock-is rollri tuunimist alustada, mootoripoolepealt? Et oleks jõudu ja samas ka kiirust? Rolleriks siis Peogeot speedfight.
Koonukas ei anna midagi juurde, no ainult küttekulu ja lärmi aga no kui tahad kiirust ja tippu siis sport sumps kindlasti
Svamm koonukas saab kokku, traatkoonukas laseb läbi. Sinu valik, kas pesed koonukat või ostad uusi silindreid. Kui tuunida tahad, alusta kindlalt sportsummutist, annab kõige rohkem algselt juurde 2 taktilisel masinal, hiljem võib vaadata ka suuremat karburaatorit(oleneb mis praegu peal on), suurema kubatuuriga silindrikomplekti, variaatorit ja muud sellist.
Ennem sumpa osta tasuks otsustada kas vahetad hiljem silindrit kah. Kuskil oli rolleri tjüünimis teema kus tüüp rääkis, et mis ja kuidas mõjutab ja kas tasub panna, soovituste või õpetuste rubriigis.
Masin vist 4 takti. Pole kuskil netis samasugust peogeot speedfighti näinud. Välimuselt on nagu freedo 4 aga mootor peogeot ingli silmad ees.
Mul praegu stock filter.. seest kummi julla ära võetud ja see ka, et raamist õhku võtaks ning puuritud 2 auku juurde... siis kui paneks kinnise malossi e5-e kas peaks panema suurema düüsi ka :roll:
Seda enam. Raamist ei võta õhku, enamus rolleritel on see mõeldud katalüsaatori põhimõttel ikka. malossi e5'ga vaja kindlalt suuremat düüsi. Näide: Minu masin ei teinud eriti välja kas oli kinnine e5 või puudus täiesti õhufilter, tänu sellele ka kaotasin e5'e ära.