Mis asendisse nukvõll,et neli takti töötaks?

Discussion in 'Help!' started by janz50, Juuli 7, 2011.

  1. janz50

    janz50 New Member

    78
    0
    0
    probleem siis,et sai vahetatud silinder,kolv ja silindripea,aga ainult õrna plötsu teeb käivitades,probleem,päris vanarauda visata ei taha?
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Tekst on kopeeritud, õigused ei kuulu mulle ning bla bla bla, ehk on abi.

    Edasi muretsed(laenad, ostad) endale lehtkaliibri.
    See on klapikambri kaas: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=134
    Klapikambri kaas on vaja eemaladada: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=135
    Kaas eemaldatud ja saad juba asjale ligi: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=138
    Nüüd jägi, et nukaketi hammasratta nn märgid(augud) oleksid nii nagu pildil st kaks väiksemat auku ühel joonel silindripea servaga ja ülemine suur auk jääks üles. http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=797
    VÕtad maha, tegelikult eemaldad jahutusventilaatori kattelt musta kummist
    katte ja piilud sealt sisse, kasvõi taskulambiga. Ajad mootorit ringi ja näed
    seal nn hoorattal-generaatoril märke ja kriipse. Ka Karteri küljes on teatud nukk. Hooratta T märgi kriipsu paned selle karteril oleva nukiga tasa. http://www.billig-scooter.dk/album_page.php?pic_id=801
    Ühesõnaga alt T märk ja ülevalt nukaketi hammasratta märgid peavad kokku jooksma. Alles siis läheb klappide reguleerimiseks. Niimoodi: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=137
    Keerad võtmega selle lukustusmutri lahti, asetad lehtkaliibri soovitud suurusega klapisääre otsa ja reguleerpoldi vahele ning keerad toda kandilise(nelikant) peaga polti sissepoole. Ära liiga tugevasti keera, lehtkaliibrit peab saama seal vahel liigutada. Tihedalt, ilma lõtkuta. Siis keerad kontrollmutri kinni ja tsekid uuesti kas lehtkaliiber ikka liigub vahel tihedalt, aga ilma lõtkuta. Teise klapiga sama asi. Klapivahed(mõlema klapi) on juhendis kirjas 0,05. Pane väljalase 0,1. Mitte midagi ei juhtu va see, et klapi elueale on see kasulikum(ei põleta liialt klappi) Sisselase võid samaks jätta. Reguleerimine PEAB toimuma külma mootoriga.
    EDU!
     
  3. janz50

    janz50 New Member

    78
    0
    0
    proovib järgi jah
     

Jaga seda lehte