Ise sõidan CPI Oliver City'iga (2005 aasta mudel). Töömaht on 49,2cmŗ Olen sõit üle 1000km ja lasin sport jupid vahele panna, tippkiirus on väga hea (auto spido järgi kusagil 80km/h).
CPI Hussariga sõidan, spido järgi läheb 72, krt tahaks kiiremaks saada. Eks sport sumps tulekul ka veel.
Gilera ice , täielik STOCK aga arvatavasti võtab kuskil 100 km /h kuna spido näitab 80 aga auto 90-100 mõte siis oli et sportsumpa lähipäevil ja siis ka rullid vb siduri vedrud siis kunagi talvel uus karburaator kun karbussis veel yks piiraja ja siis talvel yle ka värvida
freedo 2 neli takti, kiirendus suhteliselt aeglane eriti veel kahekesi sõites, pole üle 70 veel saanud lähi tulevikus loodan piirajatest lahti saada
Aprilia Sr 50 R Factory 2005 aasta oma. alla on pandud uued rullid siis arrowi sport sumps muud polegi veel tehtud aga 1.5 kuu pärast piaks olema full tuuning. sisse võtab praegu nii spidomeetri kui ka gps-i järgi 98km/h
täiesti stock masinaga on võimalik saada 100 km/h. enda oma läheb olenevalt tujust 85-90 (derbi predator) kuid väikese kallaku ja tagant tuulega on võimalik saada sisse ka 100km/h auto spido järgi. kuid arvestama peab seda et ega autospidodki täpset kiirust ei näita. keskmiselt näitavad ikka 8 km/h vähem, kui peaks. kiirenduses ja kiiruses on odavamate ja kallimate rollerite vahe märgatav. sõidumõnu maksab, midagi pole teha.
Benelli 491RR liigub suht hästi spido järgi 105km/h aga valetab ka ikka päris hästi nii , et tegelt on tipp kiirus kuskil 85-90km/h kandis all on hebo sport sumpa ja rohkem ei tea kas on veel midagi tehtud sest alles tuli itaaliast ja pole veel uurinud.
Kas see on valge we? ja led tagatulega? ja see sama roller mis üks päev kella 22.00 paiku pani minust kosmose juures mööda meeletu kiirusega? kui jah, siis loodan, et sa jääksid varsti politseile vahele, sest mööda sõite teed sa liiga ohtlikult, ma oleks sellepärast vastu autot sõitnud.
Cpi Oliver City ls 2000 km. max kiirus 60-65(kõik piirajad peal) 2006 aasta kevadel tahaks tuunima hakata aga eks näis
Nii nüüd juba igast asju lisandunud: sportsumps, rullid, sidurivedrud, BGM koonus, Hebo rihm, 85 düüs jne. Aga kevadel krossikate kuningas tulekul, 250ccm siis Ja hakkan ka kõvasti trenni tegema sellega
Mina 70cc MBK Nitroga Täis tuuning:Hebo sidur Polini Evo vario Malossi MHR Replicia silindrikomplekt Malossi klapid Turbo kit kahe toruga summuti Malossi väntvõll Malossi kevlar rihm 21mm Arreche karburaator Tippkiirus enne kokkujooksmist oli gps 108, aga nüüd on tibake paremad jupid pealepanekuks valmis ja 110 peaks ära tulema!