Kui väga valesti, ei luba ning oht klapid kõveraks lüüa. Õrnalt valesti ( näide - kett välja veninud) siis võib vabalt lubada.
Äkki annad mulle möödud ? , sestsuhtes et siin niiipalju paska, mu sõbra rollil ka arvatavasti klapivahe paigast.
Klapivahe teine asi, kui nukkvõllile on valede hammaste peale kett sattunud, siis on oht kõveraks lüüa jms. Sisselase 0.05mm, väljalase 0.1mm
mul nagu kohapeal ei tööta hästi, jätab vahele. Ja üks tuttav ütles ,et klapid paigast . Klapid ei lähe korralikult lõppu välja vahepeal. Võib nii olla ? ja starterist ei lähe käima. vändast ühe löögiga. Starterist läheb aga pikapeale alles. Vahel kohe lööb käima. Kas on väga erinev kas paigast klapid või klapivahe? Ja ütles niiöelda et käib halvasti kohapeal et jätab vahele
Mismoodi see võimalik on.et vahepeal klapp ei avane täielikult ja vahepeal avaneb? Kui endal nukk ühe hamba võrra valesti oli töötas ilusti. proovi teist küünalt kui vahele jätab
Klapid võivad ka mitte enam pidada. Just väljalskeklapp on see, mis lolli omaniku süül ära "põletatakse". Topitakse peale koonukaid ja siis lastakse punn põhjas irve näol. Tulemus on põlenud klapp ja ebatihe klapipesa. Loomulikult on siis mootori töö vigane või ei tööta sootuks. Hõre mootor ju ei tööta või mis. Mina alustaks hoopis uue küünlaga katsetamist ja käiks juhtmete pistikuühendused kriitilise pilguga üle.
Pole koonukat ja mootor töötab täiuslikult kui sõidan. Ainult kui kiirus 65 siis panna gaas põhja hakkab pooma. Kui kohapealt minna gaas põhjas ei poo,
Võimalus et kõrgematel pööretel ei saa vajalikku bensiinikogust kätte enam, midagi piirab bensiini pealevoolu.