Mootor kuumeneb üle!

Discussion in 'Help!' started by rockit1, Apr 14, 2012.

  1. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Tegemist on siis Jhonway 50cc 2T, Vahetasin siis eelmine kevad silindri kolvi ja rõngad ära. Nüüd on 70cc. Aga roller liigub nüüd palju halvemini ja kuumendeb peale paari kilmoteetrit üles suurtel kiirustel 45km/h.See ei ole normaalne. Alguses tõmbab kõrina sisse ja siis tõmbab mootori kinni. Kui mootor külm siis on tõmme väga hea. Rolleriga sõidetud umes 2100 km. Segu on vist isegi hea. sumpast tuleb metsikult õli ja koonusfilter on ka vahel. See aitas mingilmääral ülekuumenemise vastu, aga vähe. Üks küsimus veel ,et sumpast tuli vist üks suur toru ja läks varem õhupuhastajasse ,aga mis toru see on. Praegu ta niissama tõllab. Mootor on puhas, olen ühekorra mootori maha ka võtnud ja puhastanud. :-x
    Ootan arvamusi! :p Endal mõistus nii koos ,et ei oska enam midagi teha.
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Pane õhupuhasti tagasi, ning las keegi targem paneb karpa timmi, jumala lahja segu kui 70cc, koonukas.
    Tahad et paremini liiguks, pane sportsummuti.
    Summuti toru on katalüsaatori üks torudest, võta see täielikult ära ning pane auk millegiga kinni.
     
  3. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Ma ei tahaks panna seda õhupuhastit tagasi.Ta on nii väsinud. Aga sellepärast kuumenebki üles ,et segu liiga lahja? Miks seda õli siis nii palju sumpast tuleb välja. Varem jooksis 80km/h välja kui oli 50cc. Aga nüüd vaevalt 60 siis on ka nii põõrdes.
     
  4. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Issand küll, mis töllidele ikka tehnika kätte on antud! :eek: Kas sa üldse tead, mis mootor mootor töötab või mis selle tööle paneb? Ah mis ma küsin, muidugi ei tea.
     
  5. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Mida sa sonid. Ma küsiks mis kuradi pärast ma pean tagasi panema stock õhupuhastaja. Tõõtab samamoodi. Koonsufiltriga tõõtab paremini. Saan aru ,et pean düüsi ära vahetama suurema vastu. Aga miks kuradi pärast ta nii kiiresti kuumaks läheb ,see on mu põhi küsimus. Kuidas sa seda väidad ,et segu liiga lahja, kui koonusfiltrist ja sumpast õli lendab. Olen reguleerind ka selle astet. Ei jaga nendest rolleritest niipalju ja ei oska vägapalju ka vaielda.
     
  6. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    See oli mõeldud Jottile, kes paneb nii väga tarka.
     
  7. Possible

    Possible Active Member

    1,411
    0
    36
    õhu/bensiini segu on lahja, mitte õli/bensiini...
    koonusfilter laseb rohkem õhku läbi, järelikult on vaja ka rohkem bensiini...
    mis värvi küünal on?
     
  8. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Lahjema seguga on kuumem plahvatus, selle tõttu kuumeneb ka üle.
    Stock õhupuhastiga kestab mootor kauem(laseb vähem sitta läbi kui hooldamata koonus), bensiinikulu on väiksem, mootor on vaiksem ning õhupuhasti vajab harvemini hooldust kui koonusfilter. Kui liigub kehvemini, puuri paar auku õhupuhastisse ning pane suurem düüs.
     
  9. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Aa, proovin. Lisan paaki alguses õli rohkem ja vahetan õhupuhastaja koonusfiltri vastu. Küünal on must, kui tühjalt käib, isegi vahepeal sureb välja. Peab jälle küünalt siis puhastama.
     
  10. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Õli pole rohkem vaja, vaja on et õhu/bensiini segu oleks normis, praegu on liigselt õhku bensiini koguse kohta.
     
  11. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Aga kui panen koonukasse siukest vatti , mis õhupuhastajas oli, lõikan sobivad tükid, kas sellest oleks kasu midagi. Ma proovin ära. Täna käisin sõitmas, alguses puhastasin mootorit panin õli juurde ja vahetasin koonuka õhfiltri vastu, aga ta nii katki ,et panin koonuka tagasi. Ikka kuumenes üles peale paari kilomeetrit ,et mootor tõmab kinni jõud kadunud . Mul tuli meelde ,et kui mul suvel oli peal veel õhupuhastaja siis kuumenes kiiremini üles. Vb on üldse silindri ja kolvi vahetamisel mingi viga tehtud .Alguses kui panin uued rõngad siis sinna ühe rõnga alla jäi mingi liist, ei oska seda nimetada. Siis oli mootor nii tihe ja kuumenes kiiresti üles peale paari kilomeetrit. Siis sai to liistakas sealt kolvirõnga vahelt ära võetud. Siis ei läinud enam nii kiiresti kuumaks, aga ikka läheb . Mul on mõistus koos. Kui regulliks nõelaastet. Et kütet võtaks veel vähem ta isegi võtab vähe. Siukest pininaari ma enam ei osta elusees. Loodan ,et leiab lahenduse.
     
  12. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    See liistakas mis rõnga alla jäi, on arvatavasti rõngatift, takistab rõngast keerlemast ning portidesse kinni jäämast. Ilma selleta võid öelda aidaa kolvirõngale, ning suure võimalusega ka mootorile.
     
  13. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    Mina ajan "tarka" juttu, aga sina ei sa aru, et miks järsku kuumaks läheb? Pead pole otsas vä? Mis põhjsutab ülekuumenemist? Duumai! Kui on millega mõelda.
     

Jaga seda lehte