Nonii, garaažis siis selline pill. Üle tõmmatud 12500km läbisõitu Sõidab Tõmme on väga hea Karpa on timmist ära Tipp 75 km/h spitti Paintjob - halb, voolamised, apelsini koort ja tolmu Alu matid Uus istmekate Puuduvad peeglid Pidureid kruttida vaja Suffixi vana masin muidu, valge ja punane värvilahendus. Oodatud on igasugused komentaarid, abistavad ja toredad nõuanded, vario setti, düüsi suurust ja kõik muu mis naeratuse suule tooksid, joonistada võib ka Silinder jääb originaaliks, sumpa ka arvatavasti, vb tuleb mingi uuem roxi stock sumpa.
kle tõesti va rahajõmm-mis sa mässad nende teiste rolludega-raiska see raha parem derbile ja oled kohe vinks-vonks siin rks
Oookeii See siin on aga Malaguti teema, teisi mu masinaid siin ei aruta. Andke soovitusi SELLE masina kohta, äkki on kellegil hea hinnaga tagugongleid müüa või muid juppe jne.
Tõenäoliselt tagugondlit sa ei saa kuskilt , keredetaile pole pm kellegil müüa , isegi otsinud ! Aga edu masinaga , ei usu , et see tagugondel nii hullus seisus on , et parandada ei anna !
Mulle hakkas piltidelt jubedalt meeldima see masin, kui müügikuulutust vaatasin.. peaaegu et nillisin seda ise juba Aga edu sulle!
Sai lammutatud Esipiduri klotsid täitsa läbi, kohekohe oleks metalliga pidurdama hakanud Jahutusvedelik on tundmatuseni muutunud: pruun, roostjas haisev vedelik Jahutussüsteem vajab korralikku pesu Tagurattalt võtsin vana rehvi maha Tagupiduri klotsid vahetatud Homme võtan silindri maha ja vaata selle ka üle Koolivaheajal peaks sellega päris normal progress toimuma
Silindri sain suure vaevaga maha kangutatud. Tikkpoldid olid üliroostes, silinder, sestpoolt kus jahutusvedelik ringleb, ka roostes mõnusalt, Silindri pea ka paras rõvedus. AP'st sain uue stock silku komplekti ja silku pead korrastati veidi. Muidugi ostsin ka uued laagrid ning simmerlingid Veepumba laagrid oli samuti roostes ja simmerling oli juba õhtal, jälgede järgi oli aru saada, et sealt on vett immitsenud kaane sisse. Kuna peegleid sellega kaasa ei saanud siis ostsin ka uue komplekti Aeroxi stock peegleid.
Muidu see kui silku tosoolikambris on rooste, ei tähenda et silinder perses on. Aga noh, kui sina näed vajalikuks kohe uut silindrit siis palun väga.
Vaadake natuke läbisõitu ka masinal, 12500km, kui juba lahti kakub, siis hea uus silku ka panna ju. Aga no, jah, siis kui raha on ainult. Ise oleks vist uue kolvikomplekti ostnud. Ilus masin muidu!
Hoonimine, uus kolvi komplekt ja silindri taastus poleks just palju odavam tulnud kui uus silinder. Ja uus silinder on niivõrd palju kindlam asi ikka ja see on oluline, sest ei taha seda mootorit enam kunagi lahti kakkuda.
Oleks piisanud mingisugusest hädisest kolvirõngaste vahetusest. Nagunii alguses märkisid ära et kerib edasi hästi.