No tere! Sai vahetus tehtud SSSipu'ga. Minu Jog-R läks nüüd Paidesse ja endal siis nüüd pealkirjas nimetatud roller.[/color] Juppide list: Malossi MHR Replica 70cc silinder, Malossi e5 koonukas, Malossi Carbon klapilehed, Malossi rullid 5.5g, Gianelli rekord sumpa. Dellorto 17,5 karpa. Välimuselt: Kaheastmeline amordikõrgendus, Stage 6 F1 tahavaate peegel, Ees tuunitud gondel, mille tõttu ei ole suunad siis seal ees, vaid lenksu all, ees kulmud. Talve soovid: Uus amort, Uus värv gondlitele (arvatavasti mitte kõik, vaid mingi räbalamad kohad, Spidokas ja kõik need näidikud nii, et töötaks. Hetkel siis ongi puudu see display vms.. See on vaja sebida. Kangem sumpa, mis ei piiraks mootori võimu. Eile panime rihma peale, sain natukene sõita ja tõmbas rihma ribadeks. Täna sai uued asjad variosse ostetud (jahutusplastik, uus rihm ja taldrik). Panime peale, sõitsin natukene ja siis tõmbas kinni. Võtsime variaatori kaane maha, taldrikud ja asjad sees kolksusid. See mutter, mis väntvõlli külge keritakse ja mis taldrikut ja jahutusplastikud kinni hoiab, oli maha tulnud. Vedasime sõpradega ühte töökotta, et ilusti survepüstoliga kinni panna tugevalt. Ei saanud, võtsime pealt maha ja mutril olid keermed seest täiesti kadunud. Jätsime rolli sinna, ostime kiirelt uued mutrid, läksime uuesti sinna, proovisime. Väntvõllil on keere kuidagi imelik vms.. Proovisime siis survekaga nüüd tugevalt kinni keerata, aga taldrik loksus õrnalt. Proovisime veel kuidagi kinni panna, aga ei saanud. Võtsime mutri maha ja sellelgi olid seest keermed kadunud. Kodus hiljem uurisime veel, mis seal on ja avastasime, et paar väikest kummijupikest puudu seal, kus rullikud see on. Hiljem avastasime ka seda, et uuel taldrikul on selle tõttu ka hammakad korralikult valu saanud . Homme siis vaja soetada uus taldrik ja paar seda väikest kummi jullat. Seejärel ilusti survega tugevalt kinni ja võibolla keevitada väike täpikene ette, et hoiaks. Siis vaatab, mis edasi saama hakkab. Loodan, et kokkutulekuks enam mingid jama ei tule ja saab ikka normaalselt sõita.
Re: Aprilia SR70 Street '08 Kui keerate vale mutri otsa, siis lähevad keermed kindlalt. Suht kahju näha, mis seisus see masin on nüüd.
Re: Aprilia SR70 Street '08 seepärast kaspar siis tahtiski sellest nii kiirelt lahti saada... aga edu sulle
Re: Aprilia SR70 Street '08 Masendav vaatepilt.. :roll: Kuid mis siis ikka kivi kotti uuele omanikule.
Re: Aprilia SR70 Street '08 Aga ta teeb seda, sest väntvõlli keere perses ja siis naguinii kuulub ära viskamisele.
Re: Aprilia SR70 Street '08 Sutsu pisema keermega teha ja asi ants kestab palju kestab vähemalt saab vario lahti kui vajadus tekib. :roll:
Re: Aprilia SR70 Street '08 Need originaal keermed väntadel on ju karastatud vms? Kui keermestad üle, siis pidi kestma ikka palju vähem. Samas kui vänt perses, siis võib ju proovida.
Re: Aprilia SR70 Street '08 Sai endal isegi malossi vändal üle keermestatud ning ei olnud mingit muret, et lahti jookseks. Sai pärast veel mitu korda sama mutrit kinni-lahti keeratud. PS: Teema omanikule tutikas jahutus taldrik pakkuda.
Re: Aprilia SR70 Street '08 Kui sul see keere ikka täiesti maas, siis väga ei keermesta midagi ju. Sel juhul peadki juba kasutama väiksemat lõikurit+hiljem väksemat mutrit. :lol: Kui vähe kahjustunud, siis saab samas mõõdus oleva lõikuriga üle jap teha(endal oli sama asi).
Re: Aprilia SR70 Street '08 Eile ehk siis 19.09 sai soetatud taldrik. Panime asjad peale ja keevitasime väntvõlli ja mutri külge väikese täpikese. Seda sellepärast, et väntvõlli nuudid ja keere tundusid juba niigi räsitud ja muidu poleks kinni hoidnud. Panime variokaane peale ja saime ilusti muretult sõita. Tundus, et mutter pidas ilusti nüüd kinni tänu sellele keevitatud punktile. Vedasime end siis Garl Ossiga kokkutulekule sai saime muretult ilusti sõita. Peale lõunakeskuse parklast lahkudes, sõites Tõrvandi poole, jäime kõik korra Ilmari pärast seisma ja sealt alates hakkas masin jamama. Kui panime masinatele hääled sisse, siis Street ei liikunud edasi ja nagu puterdas. Jäime seisma ja hakkasime Garl Ossiga uurima, et mis jama on. Alguses arvasime, et karpa on sitta täis tõmmanud. Võtsime korra küünlapiibu maha ja panime peale tahasi. Mingi 50meetrit sai jälle ilusti sõidetud ja hakkas samamoodi jamama. Võtsime küünlapiibu uuesti maha ja puhastasime ära. Küünlapiip oli seest ikka korralikult märg. Tõmbasime salvakaga kiirelt kuivaks ja tõmbasime ka küünla kiirelt üle. Panime küünlapiibu tagasi peale ja saime ilusti sõita. Hakkasimegi siis teistele Tõrvandisse järgi sõitma, aga roller jättis meid Ülenurme gümnaasiumi juures tee peale. Arvasime mõlemad, et ilmselt tuli jälle väntvõlli mutter küljest ära ja hakkasime masinat lükkama. Sai ikka päris rängalt seda tõrvandist koju lükata.. Kodus võtsime variokaane maha ja vaatasime, et mis asja..? Mutter on ilusti küljes ja, et mis jama on. Keerutasime veidi väntvõlli taldrikut ja märkasime, et see käib väga kõveralt. Veidi aja pärast tuli ka isa ja hakkasime taldrikut, jahutusplastikud jms maha võtma. Kui isa õrnalt tõmbas, siis tuli väntvõll lihtsalt koos kogu kompotiga küljest. Väntvõlli üks võll oli täiesti pooleks. Ilselt selle masina müügi ja vahetuse põhjus oligi selles .. Nüüd siis ongi vaja soetada uus väntvõll. Juba selle masina vahetusest saati on selle väntvõlliga räige jama olnud. Paar pilti siis sellest, kui väntvõlli üks võll täiesti pooleks:
Re: Muhamed'i Aprilia SR70 Street MHR '08 Gut jab! Öeldi ju, et milleks seda vänta veel parandama hakata? Põhjustest võib olla minuteada, kas valel viisil kinni keeramine või siis vända variopoole tasakaalust välja viimine. Või siis mõlemad koos. Endal oli sinna pragu tekkinud ja hakkas kõveralt käima. Pärast tuli välja, et vario oli tasakaalust ära. Samas võib kaasa aidata ka see, et variot keeratakse valesti kinni. Igatahes uus vänt asemele ja tagale. See on ostja oma viga, et munnigi üle ei vaatanud. Kuidagi vaatan, et keegi ei inspekteeri neid masinaid ostes eriti. Samas võis see vänt minna ka uue omaniku ve tõttu.
Re: Muhamed'i Aprilia SR70 Street MHR '08 Muidugi keegi ei vaata ostes kaupa ilusti üle, vaid viskavad kiire pilgu peale. Nüüd on seda enda nahal tunda saadud ja järgmine kord tuleb tegutseda targemini lihtsalt. Tegelikult pidi sellel masinal veel YSS amort ka peal olema, aga ta andis stocki. Kui küsisin. et misasja, et kuulutuses oli ju, et YSS amort peaks peal olema, siis ta hakkas ajama, et sellega juhtus midagi jms.. Kokkutuleku ajal kuulsin, et see tegelikult täiesti terve ja ta müüb seda. Ma nüüd ei tea, kas see küll tõsi on, aga eks näis. Hetkel siis oleks vaja osta uus väntvõll ja asi sõidaks uuesti. Eks vaatab, mis saama veel hakkab. Tänud kõigile, kes edu soovisid ja värki .
Re: Muhamed'i Aprilia SR70 Street MHR '08 Vaevalt sa masinat ostes väntvõlli kallale niimoodi lähed ja vaevalt sa sellist viga oskad üldse ka vaadata.