Nimelt siis hakkasin cpi hussaril sumpsi vahetamaja silku juurest murdusid 2polti ära ja vaatasin poldid olid seest ka roostes aga nüüd selline jama et tahaks sneed 2polti sealt silkust välja saada.proovisime naabriga juba keskele auk puurida ja mingi tõmmitsaga välja saada aga ei saanud ikka välja palun aidake
Re: Hiinlane krt Üks võimalus välja puurida ning uuesti keermestada ja pärast seda suuremad poldid panna. On ka teisi võimalus, kuid tekib küsimus, kuidas ja kust maalt poldid täpsemalt murdusid. Võimalik, et võibolla annab relakaga sälgu sisse lasta ja välja keerata "Miinus" - peaga kruvvariga. Ning lisaks muule, tee pealkiri korrektsemaks.
Selle jaoks on olemas tagurpidi vindikeerajad .auk keskele ja saad kätte.Kui ei oska keevitada ära näpi teed hullemaks.Juhul ,kui kempi ei kasuta ja oskad kasutada.
Ei murra ,kui ei vääna .Kui kuuene polt siis 3,5-4mm auk ette ja mingi saba taha .Olen saanud ka aku terelli otsas hakkama.aga kasuta sidurit ja trelli pead ilusti otse hoidma .Ise aga soovitan silku maha võtta ja lasta remondimehe juures ära teha usun,et see ei maksa palju.
Selle vindikeerajaga me proovisimegi naabri ja naabrimehega ja se murduski sisse ära Aga igatahes kui terveks saan viin silindri kõrval tänavasse autotöökotta vms seal keevitus ja räägin oma mure ära
Siis väänasite kuna tegemist on väga hapra kuid suurt väänet omava tööriistaga Kui see ikka korralik oli .Olen isegi autodel küünla aukudest pooleks keeratud küünlad kätte saanud mille vint pessa sisse jäänud.Seda ei saa ka puurida.Kui kellegil on olemas kemp siis aseta 6mm mutter peale ja lase paar täppi kempiga mutri sisemusse ja keera välja
Nii igatahes nüüd uue murega nimelt tahan panna uue õhufiltri sest siis välimus normim aga koonusfiltrid võtavad palju bensiini tean Kas oleks mõtekas panna tavaline sirge õhufilter? Midai hullu ju ei juhtu kui teist düüsi ei pane ekstra?
Oleneb palju see originaalist erineb. Kui puterdama või pooma hakkab siis on tunda ning on vaja regullida ning düüs vahetada.
NO originaal on mul suur selline mis on seal variaatori kaane peal aga ma tahan väikest tavalist õhufiltrit sirge toruga panna vms 10raha maksab
Kui see juba 10 eurot maksab, võin kihla vedada et tegu on tavalise koonusfiltriga. Ära vahetad õhufiltri, pead karburaatorit uuesti seadistama, muul juhul jooksutad mootori kokku.
Ja uued küsimused ronivad peale tavalise õli paagi mahutavus on eks 1l? midagi hullu ei juhtu ju kui kallan uut õli liht sisse sest rollu soomest toodud ja vana õli nime ei tea Ja mis õli ja kust osta reduktorile õli?
kas 2 või 4t mootor.kui 2 takti siis lase õlipaak tühjaks ja vala sisse castrol 2t sünteetilist punast õli,ma ühe 2t masina ostsin ja sel oli õlipaak täis selle tundmatu õli valasin välja ja kasutan käte pesemiseks kui väga mustad on.vajalikku õli müüakse paides tallinna tn auto juppide poes,türilt pole otsimas käinud.kindlasti on seal ka