roller on K.focus mure siis seisneb selles,et alles 45-50 hakkab kiirendama korralikult. kuni 45-50. ei ole nüüd väga uimane ja ka hea tõmbega. mis tegema vahetama peaks ise arvan,et survekat peaks vahetama. kui peab siis millist ?
Re: mure kiirendusel endal oli ka kunagi keeway focus vahetasin ära siduri ja survevedrud ning rullikud siduri ja survevedrud olid valged ja rullikud 4.2g mineka oli siis juva enam vähem midagi kurta ei saanud kiirus ikka koguaeg kasvas
Re: mure kiirendusel siduri ostsin ma sõbralt soovitan osta väiksema siduri kui ette nähtus siis põõrdemoment tõuseb kohapeal natukene kõrgemqle ja ma maksin selle eest mingi 500.-
Re: mure kiirendusel sidurist ,siduri vedrudest küll kiirendus ei olene pigem kergemad rullid,või survekas jäigemaks
Re: mure kiirendusel näiteks punane survekas ja kui palju kergemaid peaks panema rulle? AA ja kui tahan osta survekat siis mis möödu järgi ma seda ostan vms? :roll: ei jaga seda värki eriti.
Re: mure kiirendusel ega seda ei teagi täpselt missugused vedrud ja rullid panna kõik masinad on ainulaadsed,tuleb lihtsalt katsetada-mul endal on säänsed rullid millel saab raskusi muuta aga surveka ostmiseks võtavana maha ja tolle mõõtude järgi ostad uue
surveka vahetamiseks on tarvis kruvikat haamrit enda oli sett next-r kollane survekas ja sidurivedrud, 80 dyys, kummilotu minema, 4,3 rullid läks ka kuidagi j2rgmine sett oli , 90 dyys, koonus , punassed vedrud kõik, 3,7rullid, athena racing sumps
hea mees! Kui sa ütled inimesele, et ntx karpa düüsi vahetamiseks on vaja ristpea ja miinuspeaga kruvikat vaja siis vaevalt talle see midagi suurt õpetab :roll: Üldiselt kui varem pole seda teind siis pöördu parem asjatundjate juurde ennem kui midagi ära lõhud. Kõige sõbralikum lahendus on suruõhutrell :wink: Sidurivedrudest oleneb see kui kõrgele su pöörded kohapeal tõusevad. Proovi näiteks malossi kollaseid sidurivedrusi ja lahjat survevedru esialgu. Rullikud jäta suht kergeks (mingi 4,8 g näiteks) See timmimine ongi selline proovimise värk.
ega siis iga väikse asjapärast ei pea kohe asjatundjate juurde minema. lihtsan ikk aise asi selgeks saada.
sellised poste võid endale tead küll kuhu toppida dapomb :lol: kindlasti leian ka sinu jolleri kohta midagi õelda.
Igatahes ma ütlen sulle, et kui ise varem pole isegi variaatorit lahti võtnud, esimene kord võid ju mingi asjatundja poole pöörduda kes sulle ette näitaks kuidas lahti võtta. Iseenesest kõige lihtsam, muretse endale ala selline võti nagu relakavõti (releka kettaid vahetatakse) aga to peab istuma siduri aukudega ja siis padruniga keerad lahti hoides seda relekavõtmega sidurit kinni. Neid nippe muidugi päris mitu ja no seal haamriga jebides võid midagi ära lõhkuda.
olen mitmeid kordi variot lahti katkund. aga siduri trummliga saan ka hakkama nüüd(relaka võtmega) ! paneme selle teema lukku!