miks mingi mehaaniku poolt ? piirajate eemaldamine üks lihtsamaid asju , isegi mu sõber kes täiesti võhik rollerite kohalt sai sellega hakkama , kõike ei tasu nüüd ka hoolduses teha lasta ,
Loomulikult,selleks et piirajaid eemaldada ei pea teab mis haridust olema( infot saab sõbralt,foorumist, jne..),aga küsimus on kuidas stock mootorit paremaks muuta? Millised muudatused annavad parimaid tulemusi.
Stock mootorile sportsumbuti annab päris palju ikka juurde, aga seda muidugi õige segu ja variaatori setingutega. siis suurem karpa pidavat rohkem jõudu andma, nt 12mm vahetad 17,5 vastu.
lahe, mdia sa postitad siis siia räägin siis enda kogemustest natuke stock silindriga, et täpsemalt aeroxiga millel silindril on väljalaskes pool ringi kinni ja seda avades ja kokkuviies summuti leegikaga saavutasin parema gaasige liikumise ja ka persedüno järgi ka jõuvõidu suurematel pööretel. sai ka testitud portide kallal vallatleda analoogse stock silindriga. Viisin kokku karteri pealevoolukanalid silindri omaga ja ka silindri pealevoolu kanalites olevad vahe ribid sai tehtud teravamaks, et voolavust parandada sai ka väljalase kokku viidud sumpaga ja ka väljalaske porti näpitud, täpsemalt viisin lõpuks läbi katseeksitusmeetodi väljalase laiemaks 2mm mõlemast otsast ja 1mm ülessepoole viidud. listiks oli siis kundo hacker 19mm karpa e5 koonukas 78 düüs rulle ja vedrusi ei mäleta ja tulemuseks sain vägagi jõulise mineku ja suhteliselt kõrged pöörded ja tagale mis muutis tagarattale mineku väga lihtsaks kuid mitte kauaks, sest ülemine rõngas andis järgi kuid mitte silindrile saatuslikult seega katsetused jätkuvad veel ja tänu nendele saab koguda väikest andmebaasi endale mis võib tulevikus äkki osutuda vajalikuks aga jah seda portimist ma ei soovita teha kui sul vaid üks silinder ja kogemusi vähe siis võib see pahasti lõppeda su mootorile.
lahe, mdia sa postitad siis siia On jah lahe. kuna k6ik teavad kuidas oma rollerit paremaks teha viskad S.sumpa, 70cc,suurem dyys , suuremad rullid, suurem karpa ja ongi asi ants. Siin ei ole midagi rasket yu.
Veits segaseks jäi teema mõte.. stock mootori alla kuulub originaal mootoriblokk, koos kõikide tema juppidega ju? Kui midagi muuta, siis ta pole enam stock.. Igatahes 1 hea on kui cdi on piirajaga siis see piiraja maha. Veits jäigemad sidurivedrud, kergemad rullid ning rihmavahe timmimine. + veel miljon kallimat ja paremat varianti Põrgu räägi parem enda kogemustest. Sul on neid siin foorumis olijatest kõige rohkem :roll: