Tere sai endale ostetud siis sr50r, masin siis pmselt täitsa stock ja timmist väljas Hetkel: MOOTOR Silku: Stock 50cc Sumps: Gianelli reverse Karpa: Dellorto 17,5 (Düüs 53 :lol: :lol: ) Optiline: Amort: YSS racing rohkem ei tule midagi ette aga vaikselt ehitab seda pilli siis Pilte ka ..
praegu mingi ilge probleem nagu 75 pealt t6mbab t2iega pooma ja siis j2lle poorde yle 75 eriti ei taha minna vahepeal korra l2heb aga äkki liiga rikkas segu ? v arvad et 82 düüs oleks normaalne ?? Varios muidu: 5g Mallossi rullid Punanased sidurivedrus Stage6 Medium survekas Ja originaal piaggio rihm ja taldrikud
Pmselt nüüd siis masinal variokaan ja veljed värvi Arvatavasti tulevad veljed mustad sisse v2rvitud valge triibuga ja variokaas mattmust Kui kellegil huvi siis tahaks vahetada Yss racing amorti Yss Diamondi vastu võin kompi ka maksta
Düüsi võid jah vähe suuremat proovida, mingi 10 ühikut vähemalt ja kui hoog ära kaob ning vahepeal üles võtab peaks viga peituma survekas, mul endal samasse auku sumps ja on timmis athena punase surveka, kollaste sidurivedrude ja 5g rullidega.
Soovitan sul panna kollased sidurivedrud, tõmmet tuleb kohe kenasti juurde(mul olid ka alguses mustad, siis panin kollased ja minek paranes oluliselt). Muidu rollerit tundub olema kõvasti sellise raha eest.
Eiei, panin alguses mustad ja siis hiljem vahetasin need kollaste vastu. Muidu mul ka reverse, 5,3g rullid, medium survekas.
Mul hakkab pooma yltse umbes 75 peal ja kui mingi 70me peal gaas maha lasta ja uuesti anda siis poob mingi paar sekundit ja siis jälle läheb poorde ja siis j2lle hakkab pooma jne..
Paar ühikut ilmselt ei muuda midagi, aga kuna nüüd hakkavad ilmad soojemaks/kuivemaks minema siis 5-10 ühikust peaks piisama, samas soovitan näiteks karpa puhtaks teha ja üldse vaadata üle/puhastada seal asju et masinale pikem eluiga anda, ning vältida selliseid probleeme. Soovitan siiski puhastusega alustada, sul võib näiteks düüs umbes olla veidi, sest kahtlen et ta niisama nii karmilt peaks timmist ära minema ilma et keegi seda näppinud oleks.. edu sulle!
nu paarist ühikust ikka asi kaugel, mingi 10-20 on õige lutt, kui on originaal düüs ja tahad saada kõige paremat tulemust sportsummutiga
No mõtle ikka selle peale ka et see masin ei ole ju mingi just valminud projekt mootoriga, see mootor on selle düüsiga töötanud nagu vaja ilmselgelt, mina kahtlustan üldse, et midagi on veidi umbes seal.. ja nagu enne ütlesin siis sellest tuleb ka alustada, mitte suuremast düüsist, eriti 20 ühikut suuremast düüsist, liiga suur düüs ei ole ka mitte kuidagi hea..
No üldiselt on see ära proovitud värk. Kui piirajad maas ja Reverse peal, siis pannakse ca 70-80 suuruses düüs.
ma olen juba juba nõela astmega mänginud kõige parem on siis kui nõeal stopper kõige ülevamas astmes ehk saab vähe kätte kuna muidu ei l2he h2sti pöörde kui alla panen ja segukruvi ka näppinud tahaks klapilehti vaadata aga seal mingi varga polt vms