Probleem siis selles, et ma portisin endal silindri ära ( tegin kanaleid suuremaks ja paremaks, välja laset suuremaks jne ) Panin kokku kõik tiptop läheb käima jne, aga masinal puudub selline keskmine jõud nagu, alg minek on tuim ja halb, korraga hakkab lihtsalt minema natukene, siis jälle poob kinni nagu kuidagi pikapeale saab tipu kätte alles. varem sellist probleemi polnud. Teine asi mis tegin, porditud, panin peale loevince handmade zx sumbuti, kuid asi läks veelgi hullemaks!! algminek veel uimerdisem, korraga läheb täiega tõmbab lausa( umb. 20-35km/h) ja siis jällegi elu tuim, ei lähe tippu ka üdlse, jõud kadunud kuidagi. Ise ehk mõtlesin, et ehk on nüüd vaja vahetada siduri ja surve vedru v ? PALUN ABI! MASIN ON 2t Peugeot Vivacity. äitähh!
hargipeal tõmbab ilusti peeneks, siuke tunne et läheks gaasist tagale kohe. Aga panin stocki alla tagasi, paljupalju parem.
Uuri veel tükk aega seda portimise värki. Või kui on julgust võid täpsemalt kirjeldada oma portimis tööd. Isegi piltidega vürtsitada... Igatahes, ainult väljalaske pordi ajastuse muutmine paneb mootori jõudu väljutama ainult kõrgetel pööretel. Algus läheb kaduma. Seega tuleb sisselaske portide ajastust kaa tõsta. Või kui tõesti tahadki sellist mootorit mis väljutab mingit võimu ainult 9000 ja 9100 pöörde vahel, siis kerged rullikud & tugevad sidurivedrud sisse ja ürita variaator tolle koha peal varieeruma saada =)
Ära ikka täitsa huupi pauguta. Sisselaske akende muutmine on väga keerukas ja aega ning ettevaatust nõudev töö. Missa sa selle väljalaske avaga üldse ette võtsid... kirjelda oma eelnevat tööd, viska ehk isegi mõned mõõdud või pildid?
no ma ise muidugi ei teinud, kuid üks sõber lasi lihtsalt suuremaks, siis sisse laske kanaleid ka minu arust suuremaks veidi, pilte hetkel pole millegiga teha :S ja egas ei viitsi silkut ka maha kakkuda praegu. mõõte nagu kindlalt polegi.