Sai kunagi ammu ostetud Saaremaalt, Villemi Motopoest Peugeot Vivacity. Ajalugu ei teagi aga kasutatult sai ostetud, siis oli ls umbes 6000km , nüüdseks on juba 20 000km. Eestis teisi selliseid pole just väga palju näinud. Nüüd tuli mõte panna 70cc peale ja mõtlesin samas teema kah teha siia rk-sse. Rolleril peal ainult Leovince ZX sumpa ja stage6 rihm, ning kõik muu on hetkel veel stock. Siin siis väike tulevikuplaan. Silinder - Malossi MHR Replica Sumbuti - Polini ForRace 2 Väntvõll - Doppler Endurance Variaator - Polini Speed Control Karburaator - Dellorto 17.5mm - Tehtud Koonusfilter - Malossi E5 Rihm - Stage6 - Tehtud Laagrid - c4 Välimus: Tagatuli toonitud - Tehtud SSP amordikõrgendus Alumatid Str8 Xenon esituli - Tehtud Stage6 kick starter Uued gondlid TNT peegel - Tehtud Kas keegi umbes oskaks öelda kah, kui hästi see liikuma hakkaks ? Koos Sammelsoy sr'iga
Sisuliselt MHR Replica odavam variant on Motoforce Racing, täpselt samad nad ei ole, kuid pordid enamvähem kattuvad. Polini sumpsid on ka väga hinnalised, Stage6 PRO summutiga töötab Motoforce ülihästi. Väntvõll on ka S6 või Motoforce toodangust odavaimad. Koonusfiltrit ei soovita väga, teeb hääle rõvedaks, ning lühendab ka mootori eluiga. Sellest xenon esitulest võid pilti teha.
Mulle just meeldib see hääl, mille koonusfilter annab Tänud nõuande eest, kahjuks saan sulle pildi esitulest teha alles järgmine nädal, kuna praegu lähen nädalaks ära maale
sõbral sama pill esiots on jõle kerge, tal sport pro 70cc peal ja lippab küll enam-vähem aga jõud on pmst 50nese sumpa taga kinni. Esiots on ikka nii kerge, et sama kiirendusega mis mu dt-l, seistes põlvedega tagaistmel võtab ilma tõmbamata tagale, ml hui kergibki nii, kuigi tipsu parem tõmme. Stunt pilliks on see jumala hea.. Aga räägi, kust valged suunatuledeklaasid said sellele ,
muteada need suunklaasid olid siis juba kui ostis selle. jannu meil põhi stundi vend, paar päeva tagasi tõmbas üle niiet asfalti lendas ja maitea mulle meeldib tagaosa räigelt 8)
mu sõbral oli originaalis oranžid Tagaots ei läinud ? Muidu see tagaistuja kinnihoidmiskoht , sellele väike pikendus ja siis on hea stuntida üle läheb siis ei lähe tagatuli
tagaosa jäi täiesti puutumata aga se tagaistuja kinnitus väändus pmst 90 kraadise nurga alla, ja nüüd näebgi mingilmoel kõvem välja 8) aga jah masin buustri järgi üks mõnusamaid stundipille ma arvan
Mul olid jah need esisuunaka klaasid kohe alguses valged Juhtus jah et tõmbasin üle veidi , asfalt oli ebatasane ja roller hakkas alt ära sõitma, vajutasin kogemata natuke gaasi juurde ja läinud ta oligi, midagi ei juhtunud peale selle et see tagaistuja kinnihoidmiskoht(antitiib) läks umbes 75 kraadise nurga alla ja mõni üksik kriim tuli juurde.