Noh targad rääkige siduri- ja variaatorivedrudest!

Discussion in 'Help!' started by Ivan, Märts 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Tervist!

    Oleks siis küsimus selline, millist värvi sidurivedrusi ja survekat peaks ostma stock honda diole?

    Üks tingimus oleks selline, et sidurivedrusi tahaks veits jäigemiad kui valgeid, sest siis saab ka veidi stuntida :roll:
     
  2. Yamaha15

    Yamaha15 New Member

    603
    1
    0
    Re: Noh targad rääkige!

    jäta parem originaalid
     
  3. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Re: Noh targad rääkige!

    Jätaksi hea meelega, aga need hakkavad ära väsima. Muidugi alati saab stockid ju pärast tagasi panna.
     
  4. Yamaha15

    Yamaha15 New Member

    603
    1
    0
    Re: Noh targad rääkige!

    Neid survevedrusi ja siduri vedrusi peab katsetama muidu teada ei saa ,mina tegin nii.. Sidurivedrud müüakse juba komplektis, 3 värvi oli vist
     
  5. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Re: Noh targad rääkige!

    Kui Hiiumaal oled siis ikka eriti ei katseta, küsid ikka targematelt meestelt ära ja ostad sobivad.
     
  6. Yamaha15

    Yamaha15 New Member

    603
    1
    0
    Re: Noh targad rääkige!

    noo siis jah :D
     
  7. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Dvi rääkige keegi. Sidurivedrud panen arvatavasti üks aste kangemad kui valged, millist survekat panna?`(Mis survekal see värv muudab, siduril hakkab hiljem haakuma kui kangemad)
     
  8. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Valgest kangemad on kollased (Malossil eraldi ostes).
    Surveka tugevus määrab ära kaua rihm üleval püsib. Piisavalt kaua üleval püsib rihm, on mootoril ka optimaalsed pöörded ning jõudlus. Liiga vara rihm alla vajub pole mootoril piisavalt jõudu et vedada korralikult. Liiga hilja alla vajudes on mootor väga pöördes aga variaator jääb piirama kiirendust. Survevedru vahetades tuleb ka rulle vahetada, kõvem survevedru vajab raskemaid rulle et survevedru kokku pressida, nõrgem vajab aga kergemaid rulle. Kogu variaatori tööpõhimõte on mootorit õigetel pööretel hoida, ehk mootorit nn "powerbandis" hoida. Põhi osa on aga survevedrul hoida rihma libisemast.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte