Tere! Niisiis, tulemas on järjekordne võistlusmasin. Seekord tegu Yamaha Jog R'iga mis kuulus mõniaeg tagasi kasutajale Vihmapoiss. Mingit kindlat listi ei hakka siinkohal ette lugema, kuna ehituse käigus võivad plaanid muutuda. Kindlasti tuleb paigaldada jahutus süsteem, kuna roller oli AC variant. Pidurid tuleb samuti välja vahetada, ette vähe suurem ketas (220mm) ja 4 kolviga pidurisuport. Taha trummel piduri asemele ketaspidur. Mootor tuleb esialgsete plaanide kohaselt Betalt ,70cc Malossi Team2 Pilt tehtud eelmise omaniku poolt. Kuna vahepeal sai juurde ostetud veel üks poolik projektikas,siis originaal kondleid lõhkuma ei hakka,need jäävad ootama paremaid aegu. Esimene töö mis sai ette võetud oli sadula muutmine. Kuna originaalis on sadul astmega,siis see ei sobi. Selleks tuli kattenahk maha võtta ja svammi veidi modida. Algselt Lõpptulemus selline. Esiporikas läbis salenemiskuuri. Esipidur: Calfer ketas 220mm ja Stage6 R/T 4 kolviga pidurisadul Tagaamort Malossi 24/10 Et saavutada kurvides maksimaalset rehvi pidamist siis sai valitud just see rohkete reguleerimisvõimalustega amort. Esiamordid Beta'le tagumine Yamaha Jog Kuna amort on natuke pikem,siis tuli ülemist kinnitust muuta Käiku läheb Aeroxi radikas ja see hakkab paiknema esikondli all,paisupaak läheb süüteluku asemele Esikondlile oli juba keegi mingid avad ära lõiganud. Kinni ehitama neid ei hakka ja muutma ka mitte,tulevad lihtsalt võrgud. Esitulega oli natuke porri tehtud ja mingi liblikas sisse lõigatud Igatahes liblikas sai alumiinium plekist paiga ja avadle on võrgud pandud. Jätkub! 31.12.11a. Et jahutus parem oleks. Ümber ehitatud vahekiik. Radika ülemine kinnitus paigas. Jalaraud natuke muudetud 04.02.12 Vahepeal on kohale jõudnud paar asjakest. Erinevate süütegraafikutega CDI , elektriline Pierburgi veepump ja rehvisoojendid ja võistluskiiver. NB! Kui kellegil on kiivri vastu huvi,siis see on müüa kuna omale oleks tarvis natuke suuremat numbrit. Kiiveri suurus on M 57-58 Kaal kõigest 1150g. 19.02.12 Raamil kõik ebavajalik ära lõigatud ja vajalik juurde keevitatud. 25.02.12. Nii,raam sai mingi aerosooliga üle värvitud ja algab kokkupanek. Raamiosa saab kokku ära panna,aga kondlitega läheb veel aega,need nõuavad suuremat tööd 23.03.12. Täna sai kondlitele alusvärv peale. Homme panen ajutiselt kokku,et saaks disaini peale teha. 24.03.12 27.03.12 03.04.12 Rehvid. 06.04.12 Näidikud 08.04.12 15.04.12. Esimesed sõidud tehtud,ja nagu arvata oli, on masin väga hea! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater 28.04.12. Eile sai Riias trennis käidud ,et rajaga veidi tutvust teha. Mingi tunnikese saime sõita siis rebis rihma lilleks,kuna varurihma polnud kaasas siis jäi trenn poolikuks,aga abiks seegi. Mõni seebikaga tehtud pilt 01.05.12. https://lh3.googleusercontent.com/-TzU1 ... 201565.jpg
see oli nüüd küll natuke halb variant nimodi pleki tükiga to liblikas kinni panna, kuidas pärast toda savida kavatsed sinna jääb ju punn v kavatsed pool gondlit ära savida et norm jääks?ja muidugi kuivab see värk seal veel kõik järgi, muidu jh ilmselgelt mingi elukas jälle tulemas
Ei, mingit pahtliga silumist pole plaaniski, plekk on tehtud täpselt kumeruse järgi ja on igaltpoolt korralikult ligi, värv peale ja nii jääbki. Algselt,kui need kondlid sain,olid kondlid esitulega kokku ehitatud. Muidugi tehtud oli korralikult ja vaeva oli nähtud,aga samas oli kinni pandud ka kõik kinnituskruvide kohad. Kokkuvõttes ilus,aga ebapraktiline ja raske.
issandjumal, mis vahet sel on, võistlusmasin, kriime tuleb igasõit ja mis see üksplekijupp seal ees siis ärapole... *Chris*
Ei noh, see on selge, aga miks mitte Betaga edasi sõita(ringrada vms)? 0n siis Jog parema juhitavusega.. see oli minu küsimus. :lol:
No ootaks ikka lõpptulemuse ära, hetkel muidugi on see plekilätakas häiriv. Beta on täiesti ühes tükis ja sinna läheb esialgsete plaanidekohaselt BB peale tagasi. Võimalik,et tuleb ka sport 70 klassi mootor,eks aeg näitab. Yamaha Jog sellepärast,et mujal maailmas on see üsna populaarne võistlusmasin. Tähendab, tuleb järgi proovida,siis saab teada.