Kas sellise set-iga saaks Keeway teha nii et, minek oleks niiet nokka kergitaks, ja lõpp umbes 90-100km/h? Mida muuta kui ei ole, labased kommentaarid hoitke endateada Set: Silinder: Stage 6 Sport Pro/Stage 6 Racing?? Kumb parem?? Väntvõll: Top Racing Full Circle Õhufilter: Malossi e5?? Annab midagi? Karpa: Stage6 [MKII Dellorto 21mm] ?? Kas sellel õlipaagi vooliku koht eraldi ikka? Mõtlen , et kas sellel peab lisama otse paaki õli? CDI: NARAKU (Alum. Racing) Piirajad maha.. Düüs 90-100?? Summuti: Stage 6 Pro Replica/Yasuni c16?? Sisselase: Stage6 R/T - PWK?? Annab ka midagi?? Stage 6 Boost Bottle kroom, On sellisele karpale vaja? Vedrupesa: NARAKU [Racing] Twist Controll Annab üldse midagi?? Soovitage: Variaatorrirullikuid, survevedrusid, sidurit, sidurivedursid, jahutustaldrikut?? Sportsüüde: MVT Millennium (analog CDI) On vaja kui, piirajavaba CDI olemas?? Kas peab midagi veel tegema?? Ettetänades, rolleriklubiliige: Minim2gnus.
Kallis aga võimsam: Racing, uus väntvõll(top racing ei kannata ära), e5, karpa 21 ning teed segu otse benapaaki, kolle ning membraan sport omad, düüs hiljem, summuti c16, sisendrootoriga süüde. Boost bottle on mõtetu junn. vedrupesa tasuks tegelikult ära.
See mind kõigerohkem häiribgi et bena peab otse paaki segama... Kas kuidagi teistmoodi ei saa sama tulemust? :roll:
See segamine pole üldse mingi raske töö, mina ning väga paljud teised teevad. Kõik 70cc vennad peavad tegema Väntvõllidest doppler endurance, stage 6 hpc, malossi rhq ja sellised. Mina ise kes 70cc keewayga ringi laseb(sport pro silkuks) soovitan sul see keeway maha müüa, võtta aerox või muu kvaliteetsem roller ning teha see 70'seks.
üks küssa veel, kas rollerile STC B09 4 takti, saaks teha sama tuuningut? Kui ei saa, siis mida peaks muutma?