Sai hakatud ka väikestviisi projekti tegema. Raam ja plastikud pärit 95 aasta Hyosung Super cab-lt. Selle rolleri originaal mootori pidev parandamine viskas koppa ette ja vahetasin selle 4t rolleri mootori vastu. Miks just 4t? Sest seda ei ole vaja nii tihti hooldada ja mul ei ole vaja esiratas õhus koguaeg sõita. Muidugi seda viimast annab ka selle mootoriga teha. Niisiis eile saigi siis Hyosungi raam molekulideks kakutud ja kõik ära puhastatud. Siis täna hommikul tegin kiige vastavalt ümber ja tsipake ka pikemaks, et uus mootor sinna vahele istuks ja roller parem välja näeks. Lisaks oli vaja teha ka veel 10 cm amordikõrgendus, et raam liialt madalaks ei jääks. Tuleviku plaanid ongi, et välimus korda ja saab suvel vahel sellega kruiisimas käiia, kui autoga sõit kopa ette viskab. Mootor jääb arvatavasti enam-vähem originaaliks. Värvikombo olen valinud, et tuleb lamborgini oranz ja must jalgealune, kuna elan maakohas. Teeks muidu valge, aga see saab kähku sitaseks. Algselt oli plaan teha roller roosa/valge, et tüdruk sellega koolis saaks käiia, aga siis hakkasin mõtlema, et tahaks ise ka vahel sõita ja saigi otsustatud oranz/must. Paar pilti tänasest: Algselt oli plaan selline enamvähem:
Täna otsustasin natuke plaste lõigata, aga, et under ilusti sile oleks ja hea välja näeks tuli ka paak pea poole väiksemaks teha: Piltidel on veel uus paagi põhi tegematta, aga täna õhtul teen selle ka valmis. Uus paak: Kõrvalt vaadates: Uus kiige: Sai ka juhtmed peale visastud ja mootor alla (katkised juhtmed vahetasin muidugi välja.) Tagumine ots ajutiselt kokku visatud: tänase päeva lõpp:
Kuule jaa. Ja ma võin öelda, et võrreldes hiina rolleriga, on sellel ikka kordades parem ehitus. Keevituskohad on palju paremini tehtud raamil, metall on korralik paksu seinaga, mitte nagu hiinlastel tavaks (paberipaksusest torust on raam tehtud) Sellel on veel kõik pisidetailide poldid mutrid raami küljes punktidega ja läigivad nagu türklase ****pea mütsinupp, kuigi on aastast 1995. ning hetkel võin öelda, et tegu on kindlasti kvaliteetse rolleriga, vähemalt minusilmis. Ma ei ole muidugi isiklikult ühtegi kvaliteet rollerit lahti kiskunud ja nii põhjalikult teinud, olen ainult hiinlastega tegelnud.
Mind huvitab küll, et mis valemiga sa selle bensiinipaagi vedelikukindlaks uuesti saad? Või saagisid moe pärast pooleks?
Ega ma nii saamatu ole, nagu iga teine siin foorumis... mul omad nipid selleks. Moe pärast? Saagisin sellepärast, et paak ei mahtunud ära ja oleks jäänud rõve muhk underisse. Seda ma veel vaatan, proovin algul riffelplaadist ja kui ei meeldi, siis teen ümber arvatavasti. Ma arvan siiski, et parem näeks kerevärvi ja plastist under välja. Aga eks töö käigus ole näha... Aga seoses underiga on üks mõte veel, aga seda ma veel ei avalda. Pole veel näinud sellist varjanti ja ei kujuta ette eriti, et kuidas jääb.
Küll ma tulemusrest pilte panen, aga enne lasen ka paagi bensiini täis ja lasen sellel ööpäev seista, et veenduda pidavuses. Ma ei ole "kõvatanud", ma lihtsalt ei taha oma ajurakke teiste lolluse peale kulutada eriti. Aga eks pilte on oodata paagist paari päeva pärast, kui see valmis on.
Tagatuli tuleb kitsas led tuli arvatavasti ja läheb numbrimärgi kohale. Numbrimärk aga läheb amordi juurde. Enam-vähem nagu siin: http://fatlace.3dcartstores.com/Illest- ... p_216.html Sarnane tuleb nagu siin, aga teistsuguse tulega: http://3.bp.blogspot.com/_wanGigYxLSY/S ... +plate.JPG
Seda ma veel vaatan, proovin algul riffelplaadist ja kui ei meeldi, siis teen ümber arvatavasti. Ma arvan siiski, et parem näeks kerevärvi ja plastist under välja. Aga eks töö käigus ole näha... Aga seoses underiga on üks mõte veel, aga seda ma veel ei avalda. Pole veel näinud sellist varjanti ja ei kujuta ette eriti, et kuidas jääb.[/quote] Ära palun ahvi mu diol on juba olemas, nag ütlesid enne sa pole saamatu , seega mõtle midagi muud välja.
Ära palun ahvi mu diol on juba olemas, nag ütlesid enne sa pole saamatu , seega mõtle midagi muud välja.[/quote] Ma ei ahvigi :lol: Eks vaatab ja töökäigus näeb. Ja nagu ma ennem mainisin, meeldib endale rohkem plastist ja kerevärvi under rohkem. Ja on ka kolmas varjant olemas, mida ei ole veel maailmas mitte keegi teostanud ma arvan, seega tuleb selline teema vist esimesena ära proovida.