Tere, paremat pealkirja kirjutada ei osanud, kuid mul selline küsimus. Kuna mitu aastat ei ole rolleritega tegelenud, siis mitmeid asju enam täpselt ei mäleta. Huvitab mind selline asi, et kas siin ongi keegi tark, kes oskaks öelda, mis settinguga mu peugeot kõige paremini töötada võiks. Rolleriks siis eelnimetatud speedfight 2, tuuning osadeks on sel leovince zx summuti, motorforce väntvõll, on ka variaatoris mitmed tuuning osad, kuid enam ei meenu täpselt, millega tegu. muret tekitav on minu jaoks variaator, sest kunagi ei saanud ma õiget kiirendust kätte, vahetasin küll rullikuid, kui ikkagi jäid liiga kergeks, arvan, et viimati panin ma sinna sisse 6-7 grammised ning vedrudest jms asjadest pole mul aimugi, seega kas keegi oskab öelda, mis vedrude-taldrikute-rullikute kooslus seal kõige paremini toimib, või kas on mõttekam hoopis mõni variaatori komplekt valida, kui, siis milline? Järgmine mure oleks seoses karpaga, minu mäletamist mööda oli see 12-13 mm, jälle täpselt ei meenu, ei kujuta üldse ettegi, mis düüs seal sees võib olla, olen vahepeal sõitnud sellega, siis tühikäigul sureb kergelt välja. Tuli kindlasti väga segane jutt, aga asja kokkuvõttes sooviksin teie teadmisi variaatori ja karbussi seadistusel selle rolleri juures. Ette tänades!
Alustame sellest: Leovince zx kindlasti väga hea tehase masinale Variaator: ega meie ei oska ka ennustada, pead kaane ära võtma ja tsekkama, mis sul seal on. Kui rääkida Malossi toodangust, siis ilmselt tasuks valida kuskil 5,5-6g rullid ning kollase survevedru koos sidurivedrudega. Karburaator on vast 12mm, see peaks karburaatori peal täitsa nähtav olema. Düüsi numbri saad ka lihtsa vaevaga teada, kui võtad karburaatori korra lahti. Tühikäigu tõstmiseks/langetamiseks on karburaatoril kruvi, mida keerates saad panna paika endale sobiva tühikäigu.