Tegu siis 2005 aastal sündinud masinaga, millel peaks olema 3.3kw. Läbisõit on 9500km, sellest 300km olen sõitnud mina. Rolleril enne mind olnud vaid 1 omanik, kes on ka ühe korraliku külje maha pannud Ostes olid alles kõik piirajad peal ja kuskil miskit omaloomingut tehtud pole. Nüüdseks on piirajad maha kistud, alguses lõikasin ja keevitasin isegi originaal summutit, aga kuna ZX tuli väga odavalt kätte paar päeva hiljem, siis sai selle vastu vahetatud. Set on siis hetkel KÕIK stock. Plaanidest siis nii palju, et stage 6 sidur ja stage6 variaator koos 5.5g rullidega peaks paari päeva pärast minuni jõudma, sealt edasi vaatab kas täidab minu ootused või mitte. Ideaalis tahaks gondlid parandust ja roller üleüldist hoolt, mida ma ka talle pakun. Summuti silencer tahaks vist uut villa, kuna hetkel lärmab ikka väga räigelt. Gpsi jookseb sellises seades 85, mis on minu kehakaalu juures imo väga hea tulemus. Segu on täiesti paigast ja mul pole ka hetkel veel erilisi oskuseid sättimiseks. Tagumised suunad teen mingipäev ise ümber paari ledi peale mis hakkavad kabariidi sees istuma. Pikk jutt sitt jutt, paar pilti ka
Päris viisakas masin teine Mida pead silmas "segu paigast ära" all. Kuidas masin käitub? Poob kinni või puterdab jne? Edu igastahes!
Tühkäigul uputab. Fooriall kauem kui minut seista siis lähen paukudes kohapealt minema, samas kui segu lahjemaks keerata hakkab pooma. Täna sai siis uus stage6 torque control sidur külge, mida peab veel vast sättima kuna tühikäigul käib vastu kella. Prooviks läks külge ka stage6 sport pro vario, koos 6.25g rullide. Tulemus oli 35km/h ja 12kd rpmi... selle panin hetkel karbi sisse tagasi ja tellisin juba 7.5g rullid. Varsti peaks ka paar led dioodi jõudma, mis leiavad enda koha tagatules, siis lisan ka rohkem piltte
Mis survevedru ja sidurivedrud sees on? Miks 7,5g rullid tellisid, 6,25g rullidega oleks paika saanud küll. Vario tahab näppimist lihtsalt
Kuna ma pole asjaga väga sina peal, siis esimese hooga tormasin tellima. Survekas on must ja sidurivedrud valged. Ma mingeid erilisi näppimis võimalusi vario juures ei leidnud?
Pole vahepeal kirjutanud. Tutikas stage6 lendas nurkka ja külge sai tutikas Malossi Multivar 2000. Kaasas oli valge survekas ja 7.2g rullid. Rullid on ilmselt liiga rasked ja survekas liiga lahja. S6 siduri viskan ka ilmselt nahhui, või pean uue korvi ostma. S6 sidur ja vario on sõitnud ehk 50km aga mina nendega asja normaalseks ei saanudki. Sidur tahab vedama hakata juba 3k pöörde juures,vedrud on s6 originaal valged. Foori taga seisad siis väristab nagu loll, kuigi pöörded 1.2kd, mul mõistus otsas. Pilte panen õhtupoole
Pilti ka Uus ngk-r küünal läks ka peale. Homme panen ilmselt orig. Siduri ka tagasi. Aga mis ma omaette siin ikka räägin, andke parem nõu
Jätkan oma üksi rääkimisega Rullid vahetasin 6.4g vastu, kuna need olid kohe riiulist võtta. Tagumised piduriklotsid vahetasin TRW omade vastu. Järgmise tellimusega tellin 5.5g ilmselt. Survevedru ja sidurivedrud vahetan kindlasti ära, kuna need valged ikka ei kõlba kuskile. Sidurist pmst põhja pingutid keeratud aga ikka tunduvad lahjad. Mootor hakkab elama kuskil 6k rpm pealt, hetkel siis kohalt minek siiski vaevaline. Olen ka tuustinud 70cc silindri kitti aga ei oskagi väga valida ja üle 200e ei tahaks maksta ka. Ehk kellegil soovitusi?( kindlasti LC) Mis siis järgmiseks? Kollane või kangem survekas + sidurivedrud. 70cc kit Düüsikomplekt Ja siis asi seadesse ajada Ledid peaks kohevarsti jõudma, siis teen tagatule ümber. Signa peaks ka juba poolel teel olema, siis saab kasko hinnast päris palju alla. Nädalavahetusel lõikan oma ZX keskelt pooleks ja viskan seest tühjaks. Selleks hooajaks peaks siis ehk rahu majas olema ja talvel saab algosadeks tõmmata. Gondleid värvima ei hakka, vaid lihvin, pahteldan siledaks ja kiletan.
Sul oleks tark osta S6 Streetrace ma arvan, piisavalt sissesõitu teeb siis väga vastupidav silinder, jõudu ka normilt ja praeguse setiga poleks liiga kange ka.
Karpa on 17.5 dellorto originaal düüsiga (pole halli aimugi kui suur see seal on) Vänta tegelikult see aasta vahetada ei tahaks. Talvel oleks hea aeg sellega tegeleda, kuna praegu föön iga päev kasutuses.
streetracega vänta vahetada pole mõtet, laagrid võib kindluse mõttes ära vahetada, kui need enam nii korralikud pole.
Ma tegelikult pole uurinud palju vända vahetuseks lammutama peab, aga mul on karvane tunne, et selle 9k läbisõidu juures pole keegi laagreid kuskil vahetanud.
Vahepeal pole viitsinud peale raha loopimise miskit teha. Ostsin siis malossi mhr replica 70cc silku koos muu kamaga. Punase surveka Punased sidurivedrud, Uue nõellaagri, 5.3g rullid Carbon klapilehed, Mõned düüsid ja ehk isegi midagi veel aga kohe ei meenu. Hetkel kokku veel laduma ei hakka, kuna puhkuseks lähen masinast kaugemale. Vaikselt otsin ka uut summutit ja karpat koos kollega. Kuna siin soomes asi veits karmim kui eestis, siis keegi oskab eht soovitada kust ma saaks puldiga piirajat või miskit sellist?
Nii imelik kui see ka tundub, siis ei Kestab kaua kestab ja siis vaatab edasi. Survekas tuli siiski lilla ja rullid 5.5g. Otsapidi oli ka tegelikult käes gianelli shot, aga see jäi vaid märjaks unenäoks, kuna omanik muutis ikka meelt. Kurvaks tegi see, et asi oleks 20e kätte tulnud Sidurikella ostsin ka uue, originaal mhr wingbell. Silku on hetkel elips-k oü-s kus summuti kinnitused tehakse korda ja kuna keegi oli üritanud silkut küüneviiliga portida siis, voolavus jms mõõdetakse ka üle. Hiina pakike tuli ka kohale kollaste ledidega, peale puhkust hakkan tagatuld ümbet tegema ja viskan originaal suunad nahhui. Üks pilt ka Korra pean veel camexist läbi minema, sest veepumba rem.komplekt jäi ostmatta.