Et tahtsin küsida milles võib asi olla kui masin ei lähe tööle ilma õhufiltrita ja koonusfiltriga läheb vaid siis kui peal stock filter. Ja mis tuuning juppe oleks sellele mõtekam panna? Ja ki paneks 89cc peale 70 cc asemel kas ma peaks rohkem tööd tegema või see võrdne?
Muidu saab liiga palju õhku ning mootor läheb kergelt tööle vaid siis kui saab palju bensiini. Silindrivahetusel ei olene silindri suurus, lihtsalt vaata et oleks ikka 2 taktilise mootor(typhoon on ikka 2t ju?)
Mis mõttes ei olene? Ma muiud mõtlesin silindrikomplekt peale panna ja kui teha nt 125 siis seal tuleb jama ja lõppkokkuvõttes masin võib mitte liikuma hakata ja kui panna 70cc et siis lihtsalt keerata peale et ei pea mingisuguse väntvõlliga jamama. Et kumb siis parem oleks kas 70cc või 89cc. Ja ta on küll jah 2 takti.
Kui stock väntvõll siis üle 70cc ei tasuks panna küll, kui sport siis võib 89cc ka istuda. Muidu jah, laksa 70cc peale ja natuke timmida ning masin valmis. Ma enne ei mõelnud väntvõllide ja nende asjade peale. Üks asi on et väntvõlli laagrid pane c3 kui 70cc, stock laagrid ei kannata ära.