Sai siis ammu tahetud masin endale lõpuks koju toodud.. Mootori set seisuga 29.05.2018 Mootor: Malossi 172cc silinder Malossi 172cc silindripea Malossi kolvikomplekt Malossi sõrmlaager Malossi kollektor Malossi kevlar x-belt Malossi Multivar Malossi secondary ülekanne LC muutuva ajastusega süüde. Tassinari Vforce krossika klapid kx85 vaheplaadiga C4 väntvõlli laagrid+simmerlingid Jasil 55mm käiguga väntvõll Stage6 28mm Black editition karpa, 130 peadüüs Twin Air koonusfilter Stock survevedru Rohelised sidurivedrud 12,5 gr rullikud Kere: Spidotigu Suunatulerelee Tnt halogeen esituli Värvi kohapealt ei oska veel midagi öelda, kuid värvima peab kindlasti. See siis suvepoole jällegi. Pildid talvest siis Pildid täna..See perverssne esituli lendab esimese asjana nahhui sealt..Krdi oli endal typhooni tuli ka aga müüsin maha 29.mai 10h töö tulemus.. Vahepeal sai siis veits klappe tehtud Suurendasin tööpinda. Nii valmiski nn. aftermarket klapisüsteem, mis on sama asjalik kui Malossi või Polini toodang 23. dets UP Käisin korra ka Camexist läbi ja sain oma jupid täna kätte.. Muidu oleks alles jaanuaris kätte saanud.. Väike pildi seeria. Peegelkaamera kahjuks õe käes, seetõttu kvaliteet kannatab päris tohutult
Re: JussPB Typhoon 199* Muidugi tean, et 125cc Mingi kolmas emalaev on ka seal keskel. Ma tahan veel 1 taolise mootoriga varuosadeks tuua vist.. Igatahes mootor on varsti alt ära.. teen täieliku puhastuse nagu mul kombeks on. Käivitus täna isegi hästi.. Mingi paarist löögist. Lisapaak juba maha kistud seal osad voolikud olid katki, et ime et kütust peale ei saanud..
Re: JussPB Typhoon 199* Jube püss asi ikka Mina olingi see EELMINE jõhvi omanik sai sellega 1kuu sõidetud tanklast tanklasse aga jah masin oli Mega odav oleks raha olnud oleks ise võtnud
Re: JussPB Typhoon 199* 1ses postis pildid tänasest. Sai ohtralt pisivigu ka likvideeritud: uus kickihoob spidotross gaasitross tehtud lühemaks (1 põhjus miks ei liikunud, siiber ei tõusnud) voolikuid eemaldatud, lühendatud ja stopperid otsa lükatud.. starter testitud ja tagasi külge pandud Ja palju muud. 10 tunniga igatahes ohtralt asju tehtud. Homme panen küljejala hiinakalt, keevitan sumpsi leegikat veits ja puhastan sisemised kondlid ära ja panen peale. Amortidega olen väga rahul. Esiotsast õli ega miskit ei aja.. Suureks veaks on kadunud elekter.. Akut laeb ja süütelukku jõuab, kuid mujal on 0, pole jõudnud testida ka.. Igatahes Suurim tulemus oli täna 30km/h asemel, gaasiga tagale. Segu vaja timmida veel, kuid kiirel vaatamisel ei saanudki aru kuidas nõela taset muuta. Seetõttu ka veits jukerdab.. Suured tänud naabrile, kes tuli välja ideega, et tema survekaga raam puhtaks lasta. Säästsin mitu tundi vaeva...
Re: JussPB Typhoon 199* Täna eriti rohkem kokku ei pannudki.. seega ainult 1 pilt täna Sai tester ostetud Teinepõhiviga ka nüüdseks parandatud! Vool on enamuskohtades olemas. ma ei saa aru miks inimesed nii rumalad on, arvavad, et kui õlipaagi juhtmed läbi lõigata siis kõik toimib samamoodi.. Seal mingi 2 juhet mis vaja ühendada et pidurikonnad töötaksid.. Jändasin päris pikalt, et starter käima saada.. kuni lõpuks viga märkasin.. Aaa nüüüd väheken pornotuuningut ka.. Kuna 125cc starterirelee ja 50cc oma olid läbi.. Sai Hiinaka oma pandud Töötab samamoodi, kuid on hiinakas.. Plastikud said vaha sampooni ja mootoripesuainega puhtaks lastud ja kuivavad homme saab poolenisti kokku! Pidurituld veel ei ole. Külgejalga ka vaja keevitada need tahaks homme ära teha.. Igatahes enamushoovist on ülesse küntud.. Sest esiots ei taha üldse maas seista ja kallutan koguaeg ette ja siis ei taha taguratas üldse haakuda.. Mingi kamm on ei tea milles viga..
Re: JussPB Typhoon 199* Nojaa, vahva masin, märgin selle teema ka enda jaoks ära, niivähe kui neid UP-de jussil on =)
Re: JussPB Typhoon 199* Probleem... Homme uued pildid. Teibi tuuningut sai tehtud, uuele esikondlile mingi halogeen pirn teibiga külgetõmmatud ja oligi olemas.. Sai siis eelmiselt jõhvi omanikult 4 euri eest ostetud 2 porilauda taha-.- Vaja veel starteri pendiksit, 50cc oma ei sobi Tippu ikka ei tea, sest spidotigu vist läbi ikka.. Homme mõõdan gpssi. Aga nüüd ka väikene probleem.. Alguses ujutab üle ja siis ei lähe kohe pöörde.. Segukruvi timmimine ei aita. Nõelataset sellel karpal muuta ei saa.. Mis variante välja pakute?
Re: JussPB Typhoon 199* Ohsaa nuga , mu aragon ka veel elus vist Mis remont toimub tollega ? aa nagu aru saan siis on ikka kiige remont ?
Re: JussPB Typhoon 199* Aragon ei ole elus. Kiige värki tegin 2 minutiga korda. Hetkel sädet pole mingi süüde vist läbi vms... Chris, külmalt on loom, soojalt aga puterdab madalatel pööretel.. ehk just kohaltminekul muneb, ei jaksa nagu pöörde minna ja siis järsku rebib. Ei usu, et rullides,vedrudes ka asi vms..Kuid pole välistatud.
Re: JussPB Typhoon 199* Segu on timm ? Külmalt on nagu segu rikkam ja tänu sellele jookseb paremini edasi..
Re: JussPB Typhoon 199* Segu on nagu originaalis. Muidugi proovisin segu rohkem välja keerata ja sisse keerata, et siis kas rohkem või vähem peale saaks, kuid ikka sama asi.. Arvan, et asi selles, et soe moootor vms. Või siis kui hästi mõtlema hakata siis võib survekas lahja juba olla. alguses läheb kuskile nn teatud punkti ja siis alles läheb kaasa.. Homme katsetan varioalusega vist.. Tal nagu puudu ka ei jääks, sest proovisin panna originaal õhufiltrile selle originaal toru, mis l2heb raami sisse, see peaks iseenesest piirama.. Kuid siis läks veel uimasemaks.. ta ikka uputab üle..
Re: JussPB Typhoon 199* Sai siis veits timmitud jne Tippu läks umbes 15 kg raskema tüübiga (mingi 85-90) 92km/h gpssi. See oli siis veits raskemate rullidega. Panin vaskpuksid sisse, kuid suht kiirendus mis niigi nigel kadus ära.. Viga on ka teada, nimelt nõela taset vaja muuta, kuid tollel karpal seda ei saa teha, ning nõelal on omakorda veel loks sees, mis teeb asja hullemaks. Saaksin esitule kelleltki ja piduritule veel tööle, siis saaks kõik kokku panna ja püss valmis
Re: JussPB Typhoon 199* Vahepeal siis ainult kütust sisse kallanud ja sõitnud.. Kütust võtab mingi 3.5-4.5 sajale vist.. Ei tea päris normaalne isegi.. Täna sai hargipeal max pöörded ära mõõdetud 10790 pööret tuli, ise arvasin, et mingi 9000 pööret äkki.. Homme tulevad camexist siis ka sidurivedrud. Ehk saab nende abil puterdamise korda, kui ei siis tuleb survevedru ja rullikud teised panna..Praegu suht nutuselt kiirendab kohalt. PAKKUGE NORMAALSET ESITULD! Plaanidest veel niipalju, et 24mm karpa tegelikult olemas, siis vaja veel scorpioni sportsumpsi ning siis vaatab edasi
Re: JussPB Typhoon 199* Tauri: vaja korralikku ikka.. Aga tellimusega läks siis veits nihu.. Seega vedrude komplekti ei tulnud.. Sai siis veel tellitud uus survevedru ja õiget mõõtu rullikud ka. Ehk saab mingi kiirenduse masinast kätte. Täna sai siis hoopis pmst tutikad gripid peale pandud Rullikud sai ka üle kaalutud.. 7gr. Originaalis peaks 12.5 olema vist.. Kuidagi väga imelik..