on probleeme veits... mootor koos et peal on olnud varasemast ajast mingi polino silku mida on 110 korda yle puuritud. (eelmise omaniku poolt) aga ma ei tea sellest masinast suurt midai peale selle et see on 2t ja ta ei tööta. et ma paluks heade foorumikaaslaste abi masina tuvastamisel, ja yhtlasi ka parandamisel... tahaks osta uut silindri komplekti aga ei tea mis mõõdud ja värki, et võite soovitada erinevaid asju, aga mitte väga kalleid...
su masin on piaggio mootoriga short blokk, kõige paremini saad osta sellejärgi et lihtsalt ostad piaggio mootorile silindri komplekti.
väike pilt siis(A) http://www.upload.ee/image/600502/Foto0031_1_ http://www.upload.ee/image/600510/Foto0029_1_ http://www.upload.ee/image/600516/Foto0036_1_ http://www.upload.ee/image/600522/Foto0042_1_ http://www.upload.ee/image/600528/Foto0041_1_ http://www.upload.ee/image/600530/Foto0040_1_ - miks see voolik nii on? on sellel tähtsust ka?:O http://www.upload.ee/image/600531/Foto0026_1_ - selle peaks vist kah ära parandama !?
Esimene trummelpidur reedab, et tegu peaks olema 1995. aasta isendiga. Juppe ostad Piaggiole, enamus suurematel varuosa lehtedel on juba näha mis millele sobib..
Jeh, ka vario kaanel on toomis aastaks märgitud 5 (ehk siis 1995). Võiks kohe soovitada sihukesi asju, et tee õhu-filter korda, toore juhtmed ühenda ära (Kui on võimalik), sumps lohiseb mööda maad ja kollektor ei pruugi kaa enam kaua tervena püsida. Ei saa täpselt pildilt aru kas silku sikk-poldid on otstest "üle keeratud" või mitte, aga silinder peab olema kinni kõigi nelja mutriga. Tikk-poldid keermest puhtad = vaheta nad välja... pole juu väga kallis ega keeruline tegemine. Vastavas poes on keerme-latt 9.- meeter. Arvan, et masin on nii ront, et ainult silku/kolvi vahetusest ei piisa...
tänud! aga kas sumpsiga läeb lihtsamini käima?, mul sumpsi poldid kadunud sp lohiseb järel... homme hakkan jälle vaatama
Sumps mängib 2 taktilise rolleri puhul olulist rolli ja on vajalik. Tööle läheb ta raskelt selle pärast, et toores on katki.
yhendasin täna juhtmed ära siis, nyyd vaja sumpsi poldid veel sebida. ja sisselaske kolektor(kummist) see kah nii mõranenud et ei tea kas töötabgi sellega enam midagi. aga tekkisi selline kysimus, et kui ma kaasi vajuan peaks karpase õli jooksma. aga seal voolikus ei liiigu midagi...
Ei, ta ei voola. Õli-pump on rihma pidi ühenduses väntvõlliga ja väntvõll "pumpab", ehk lihtsamalt öeldes: mootor peab töötama. Gaasi rutskast kontrollib mingil märal õli kogust mida pump läbi laseb.