Pidurid..?

Discussion in 'Help!' started by MartinVä, Okt 4, 2011.

  1. MartinVä

    MartinVä New Member

    140
    0
    0
    Mu NRG on 1000+ km sõitnud ja tagupidur ei võta ikka kohe üldse hoogu maha, pean elueest vajutama seda. Esikas töötab hästi. Mis viga?
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Pidur on nagu tatt, või lihtsalt ei võta?
     
  3. sparc0

    sparc0 New Member

    796
    0
    0
    ees ketaspidur se töötab hästi pidurivedelikuga siiskui sul taga drummul siis sitasti :D pead natuke keerama tagumist mutrit piduri juures kuskil.
     
  4. -motomees-

    -motomees- Active Member

    1,111
    0
    36
    vasakkäsi nõrgem, kui parem järelikult
     
  5. MartinVä

    MartinVä New Member

    140
    0
    0
    Vasak just tugevam mul. 50km/h pealt on suht raske ikka pidama saada, peab alati esika appi võtma, tunda on, et pidurdab midagi aga hirmus alvasti eriti võrreldes veel esikaga. Kui blokki tahan saada siis pean ikka väga kõvasti vajutama.
     
  6. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Õhutamata, samuti arvesta et umbes 70% pidurdusjõust tuleb esipiduritest.
     
  7. MartinVä

    MartinVä New Member

    140
    0
    0
    Umm, mis see õhutamine maksma võib minna?(Ise ei oska :S)
     
  8. Titanium

    Titanium New Member

    212
    0
    0
    Kas ketaspidur?
    Õhutamise võid lasta mõnel tuttaval teha,kes tegeleb rolleritega.
    Kui 50 pealt pidurdad,kas tunned,et hoog väheneb aeglaselt või et palju peab vajutama,et ratas blokeeruks?
     
  9. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Oleneb kelle juures lasta teha, kui ikka kindlustunnet tahad et korralik mehaanik on pidurid õhutanud, soovitan ikka esindusse või normaalsesse kohta viia, muidugi alati võib nurgataga ka lasta teha.
    Klotsi on?
    Vahepeal pidur äkitselt tatiks ei muutu, näiteks peale kurvi või rolleri kallutust, peale seda on pehmem kui tavaliselt.
    Üks võimalustest oleks ka veel et ketas on lihtsalt väga sitane, ning klotside ning ketta vahel on õli või muu jama kiht.
    Edit: Kui väga tugevalt pikalt pidurdada, ilma et ketas jahtuda saaks, on väga kerge ketast siledaks lasta, klotsil pole lihtsalt haakepinda enam alles.
     
  10. MartinVä

    MartinVä New Member

    140
    0
    0
    Ketaspidur jah.
    See mustuse värk võib võimalik olla. Lihtsalt nii, et pean täiega vajutama, et hoo maha saaks. APsse minek ilmselt, igaksjuhuks las kontrollivad ära.
     

Jaga seda lehte