oskab siis mõni öelda mõnda korralikku inimest kes oskaks silindri koos karteritega korralikult ära portida .
otseselt ei oska öelda sellist inimest kohe kellel oleks aega seda teha. Aga soovitan mõne krossimehaaniku või kardimehaaniku juurde pöörduda.(aga kui võtavdki töö ette, võivad selle eest ulme raha küsida) Ise olen endal asju portinud konsulteerides kardimehaanikuga ja jälgides uurides internetist vastavaid portmape ja kalkuleerimisvalemeid.
Arvatavasti tuleb odavam tellida XSH käest näiteks juba moditud karterid ja silinder kui, et hakata seda Eestis kellelgi teha laskma. On neid 2T mootori spetsialiste siin meil niigi vähe ja nende käest mingi lisatellimustöö eest küsitakse arvatavasti väga väga head raha. Aga proovi küsi ja anna meile ka teada mis hinda siis tahetakse. PS! Silindri ümberportimine on phmts köige viimane töö üldse tuunimise juures. Muidugi tingimusel, et sul on korralik silinder juba alustuseks. Karterid on aga aga hoopis teine teema - need on piirajaks peaaegu igale 70cc kitile. Neid kövasti kergem teha kah. Alusta siiski juppide kokku ostmisega, pane need peale, kui väheks jääb töesti siis pigem otsi kiirem silinder kui, et hakka vana portima. Kui oled juba oma silindritega sinna EVO/Team7t/PR klassi jöudnud ja ikka on vähe siis mötle alles silindri portimisele - see pole nii odav töö, et seda mingile "sitale" silindrile raisata. Portimine on hea versioon suhteliselt odava powerilisa kättesaamiseks siis kui sa ise portida oskad ja vajalikud tööriistad, programmid ja pingid olemas.
ooteks siis veelvastuseid kna iseei jaga eriti asja ja xsh käest eisaa ka kahjuks minu teada tellida kna ta tegeleb aind 50cc-80cc silindritega aga endal 125cc ja ja pmst kõik muud asjad mis talle saada on on ka peal
Ahh kurjam küll, öige! Sul ju 100cc Aerox.. Ehh.. No egas midagi - kui tahad kiireks seda saada siis tuleb vast 50cc mootor peale osta. :roll:
ei tia ei taha ausalt öelda kna asjaga suhteliselt rahul aga alati saab paremini loodan aga kui tõesti ei saa siis läheb projekt valmimisel müüki ja siis tuleb mingi 50cc. kui ag keegi midagi kasulikku oskab/tahab öelda siis andku teada igast kasulikud lehed tuleks kasuks äkki õpib ise midagi selgeks ja saab ise ikkagi hakkama.
kanalite juurde tegemine (nii sisse, kui ka väljalaske omade) ja siis vist ka silindri mahu suurendamine peaks selle alla käima
Strokerdamine on siiski kolvikäigu pikendamine pikema kepsu abil näiteks - vajalik on ka siis päris priske spacertihend silku ja ploki vahele. Silindri mahu suurendamine on boreimine - rolleritel suht möttetu, sest laiendamispiirkond on niivörd väike, et see ei tasuks ära. Jahutussärk tuleb vastu lihtsalt LC mootoritel + veel silindri üleplaatimine = Big Money! Portimine on siis silindri ülevoolukanalite, väljalaskepordi ja sisselaske kuju optimiseerimine, suurendamine, lihvimine, poleerimine ja seeläbi silindri voolavuse parandamine, mis annab silindrile kövasti kövasti jöudlust juurde sinna vahemikku, kus seda vaja on.
kontakteeru nendega. usun et tuleb isegi odavam kui eestis lasta teha. http://www.xsh-tuning.nl/Carter.htm
Kolvikäiku ei saa pikendada pikema ega lühema kepsu lisamisega väntvõllile. Kogu kolvi tööala liigub lihtsalt üles- või allapoole. Kui tahad kolvikäiku muuta, siis tuleb kepsu alumist tappi liigutada väntvõlli tsentri suhtes lähedamale või kaugemale. Kolvikäiku mõõdetakse ÜSS ja ASS vahel, mitte kepsu pikkuse järgi. Kolvikäik peitub väntvõllis, kui kaugel asetseb kepsu alumine tapp väntvõlli tsentrist :wink:
ISe tahtsin ka alguses teha 70cc high end laksu....Kõige kergem-odavam viis on eelmainitud juba osta valmis mootor kellegi käest hollandi fooriumist..ISe leidsin mootori mhr team, yasuni c21, hebo väntvõll, ja karterid tehtud, kaasaarvatud silinder (Ülejäänd asju polnud-vario,sidur jne..) ja vennad tahtsid ainult asja eest 480 euri+ shipping...suht odav aga see eest võimalus saada ka tünga, või siis kindlam versioon on minna ise järgi..ja kohapeal asi ülevaadata.