kled jott usun et sinu naabrimehel polnud mitte 1 generatsiooni pritsega tegemist (01-03),uued pritsed s6idavad ja ka originaal kyynaltega mitmeid hooaegu ,kuid esimed prirsega rollerid tahavad saada rohkem kyynaltevahetust ja paremaid küünlaid niiet hoia oma mulk kinni sellekohapealt.Seeasi on j2rgi proovitud kui sulle midagi ei meeldi ss 2ra osta seda kyynalt. Midagi veel 6elda on ss kirjuta ps-i mulle.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Otsesissepritse on nõrkadele vanadele kes ei oska mootorist lugu pidada ja kes tahavad maailma läbi roheliste prillide vaadata ja paremad ja vähem saastavad inimesed olla nagunii, mõttetu vaielda...
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Ei leia et need inimesed kes pritsega ringi lasevad nõrgad on , sellise suhtumisega võtta ss on enamus autojuhid nõrgad . Ma arvan ,et kui need pritsega rollerid oleks sama vastupidavad mis autodelgi peal on ss mina sõidaks suurima heameelega pritsega ringi . Hea moodus odavalt liikuda a-punktist b-punkti .
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 sa ei saanud mõttest aru. 2t mootori otsesissepritse on kusi. tavaline pritse 2t mootoril on igati häid tulemusi näidanud nii palju kui olen näinud. otsepritse on ainult öko ja roheliste värk, munnigi muud.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 selge sain ka targemaks , pmst ss viga miks naad ei kesta onngi see et on otssissepritse? Aga milline ng tavaline pritse ss välja näeb ? Pritse ja silindri vahel on mingisugune kollektor veel? Tore oleks kui sa hariks meid ka sellel teemal
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 kestvusega ei ole minu jutul midagi pistmist. tavaline pritse on see, kus kütus pritsitakse sinna, kus tavalisel mootoril on karpa - karpa asemel on throttle body kus on siiber õhu jaoks ja pihusti. otsepritsel pritsitakse kütus põlemiskambrisse.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Aga mis pärast ss tavaline pritse parem on , otsepritse peaks ju igatipidi etem olema , sm et kiiremini pöördesse minema jne .
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 otsesissepritse puhul ei lenda küll kütus väljalaskest välja, seega kasutegur võib olla suurem, aga mootor on palju keerulisem ja nagu näha, siis kapriisne ka. ja edasi arendamine on kallis. keegi ditech/factory/misiganes otsepritsega 70cc-d on näinud, mis karpaga pille lüpsab? mkm.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 aga tahad öelda et ss tavaline pritse suudaks arendada suuremat võimsust kui otsesissepritse ? Ja ka lüpsta karpaga 70ccm pille? Aga kuhu selle asja mõte ss jääb kui kasutegur jääb väiksemaks ja kütet tarbib natuke vähem v samapalju kui karpa . Kuid elektroonikat kordades rohkem.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Tavapritse on palju lihtsam kui otsepritse, töökindel, lüpsab karpa pillid ära ja kütusekulu on ilmselt ka ikkagi parem kui karpaga. Mingit elektroonikat seal peale ECU ja paari lisajuhtme ei ole. Ei vaja teistsugust õlitussüsteemi ka erinevalt otsepritsest, saab vanatüübi kollektorisse pumpamisega hakkama. Otsepritse probleem ongi selles et rolleritel vähemalt ei ole ta tehtud selleks et mootorist maksimumjõu välja saaks pigistada ja nagu ma siit loen, siis keberniiti selle süsteemi mitte töötamisega on ka palju. Aga keskkonnanormid on ees ja midagi peab tegema, et nende piires püsida, sellepärast see silindrisse kusemise värk kasutuses ongi. On valida - kas see või paneme summuti paksult katalüsaatorit täis ja poome mootori viimseni kinni.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Kuule kusipea! Just esimese otsa pritsega asi tal ongi. OEM küünal just sellise markeeringuga(nagu siia tõin) sellele(2001-2004) ette ka nähtud.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Lol, mul on kõige tavalisem küünal ditechil peal ja töötab ilusasti. Ei ole siiamaani küll mingit spetsiaalset küünalt vajanud. Ja kui sa Risto vms natukene mõtled, siis kuidas saab 8 aastat vana roller olla uue( ehk 2005 aastast alates toodetud pritsungisüsteemiga) olla ?
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Ma ei teadnud mis aasta pritse pilliga tegu on ja seega järeldasin jotti jutust et tegemist uuema pritse süsteemiga rolleriga, igatahes , on sul siis midagi teistmoodi kui mul sest minu pillil töötasid ainult need küünlad pikemalt . Okei , noo siis on sul vedand et sul küünalde probleemi pole nagu paljudel 1gen pritsete omanikel , kõigil kellel on olnud originaal küünaldega probleem on lahenend see peale selle küünla kasutuselevõtuga mille koodi ma lisasin . Ja minu jutus ei olnud kirjas ka et keegi peaks ilmtingimata seda kasutama , kellel küünaltega probleem sellele tõin lihtsalt alternatiiviks välja teise küünla .
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Selge , muidu , õlitus süsteem on otsesissepritsel ka kolektorisse õli pummpamisega . Vähemalt vanematel pritsetel on nii uute factoryte ja mölludega küll kursis pole. Aga igatahes , tootajad on on siis siiamaani läinud sedateedpidi et on pannud sumpsi paksult katalüsaatoreid täis ja onngi korras. Loodan ,et varsti mõni tootja teeb ka esimese tavalise pritsega võrri valmis
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Kus sa elanud oled? Honda Zoomer näiteks. Ja kas mitte ka Yamaha Giggle? Neid pritsekitte on saada ka isegi neljataktilistele hiinakatele.
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Pärnus ikka , ma polnud kuulnud varem sellest . Ma ei teind tänaseni pmst vahet ostepritsel ja tavalisel pritsel . Kuna olen kokku puutund ainult otsepritsetega lähemalt . Igatahes tänud informeerimise eest
Re: Danieli Peugeot Jetforce TSDI' 03 Aga palun: http://www.ecotrons.com/Small_Engine_EFI_PNP_kit.html