Nimelt ss selline probleem, et alguses, kui gaasi annan on kõik norm ja ss kui hakkan rohkem gaasi andma ss hakkab nagu puterdama vms nagu siin videos umbes 0:12 http://www.youtube.com/watch?v=g4y-IZHgdR0 .. Kuid samas, kui ma lasin gaasi põhja ja ta hakkas puterdama, ss hakkasin gaasi tasapisi vähemaks võtma ja ühel kindlal momendil hakkas ta pöördeid veel rohkem koguma, seal on nagu üks kindel koht kus ta hakkab koguma, kui üle selle gaasi annan ss puterdab.. milles võib viga olla? Seguga olen mänginud palju, see ei aita.. :/
Seguga sai eile terve päev mängitud.. muutus natukene paremaks.. kuid lõpus teeb ikka sellist häält jms.. Niiet, viga peab millegis muus äkki olema..?
Ajasin soojaks, panin mopi puki peale ja pool päeva proovisin timmida. Igatmoodi, igat võimalust pmt sai ära proovitud. ikka on see jama seal lõpus kui gaasi põhja panen. Kas viga summutis ei või olla? Ehk selle sumpsiga on raskesti timmi saada vms? summuti on laser x pro. alguses teeb samasugust häält jms nagu siin videos http://www.youtube.com/watch?v=4k-tDUsQ ... re=related Kuid jamh, lõpus nagu ma juba kirjutasin hakkab jamama
Millist filtrit kasutad ?Kas nõela langetasid Tuleks ka proovida erinevaid düüsesid .Ühikute vahe võiks olla 2-3 ühikut .Kui panid sumpa uue siis selge,et tuleb timmi ajada ja katsetada .Oma dopplerida jamasin ikka tubli mitu tundi ,kui korralikult jooksma sain .Mõnda supsi on raskem timmi saada mõnda kergem.On plemas düüse komplektid .
Kasutan aeroxi stock õhufiltrit. Täna proovisin jälle.. langetasin nõela, tõstsin nõela.. proovisin jälle timmida.. vahepeal isegi sõitis normaalselt. Aga nüüd veel suurem probleem.. Panen rolleri tööle, roller töötab veits ja ss sureb välja..
Aga kui ta sul nati aega käib ja siis välja sureb, ehk vaatad küünla üle vb on tahmane ,märg vms. Vb oled seda juba teinud.
Segu tuleb timmida vahest päris julgelt. Ma panin 72 düüsi asemel 90 düüsi sisse ja juba sellepärast pidin segu 4 ja pool ringi sissepoole keerama. Vastasel juhul juhtus nii et sõidu ajal kui gaasi lahti lasen siis pöörded jäävad tükiks ajaks veel kõrgele ja masin sõidab edasi, see pole nalja värk, kurvis tõmbas päris tösiseks
Karpa on puhas. Düüs on 100. Ei usu et düüsi pärast selline jama. Eelmine aasta sõitis sellega hästi. ss kui oli veel koonukas, vana rihm ja rullikud. Karpa on manuaaltoorega
variant ka veel see ,et süütemängus mingi kala sees, vaata milline säde on. Kui säde oli nõrk siis võib ka sellest olla tingitud ,et paned liialt õli kütuse sisse.
Z0ne, sai ka ilma õhufiltrita proovitud eile.. ilma selleta suri veel kiiremini välja. Falcon, eile sai bena otsa, valasin juurde, seekord õli bensiini sisse ei seganud kuna avastasin et õlipump töötab korralikult ja ikke sama jama.. Säde on korras Lähipäevadel tuleb üks tuttav.. vaatab üle, vb leiab vea üles
Asi võib ka olla niiskes ja külmas ilmas, oota soojad ilmad ära ja tegele siis edasi. Kuna siin ei saa midagi rohkem olla kui segu timmis, lisaõhku ei saa ja säde normaalne. Ise kui endal sellised jamad on siis alati ostan ka tutika küünla kuna vahel on nii ,et tundub säde igati okei kuid peale küünla vahetamist on nagu öö ja päev.
Hakkan ootama soojemaid ilmu ja ss putitan edasi. Praegu sai uus tihend sumpa kinnituskohta sebitud..janoh.. selgus et see koht lasi läbi. Roller kõlab nüüd absull teistmoodi.