Probleem Honda Dioga.

Discussion in 'Help!' started by stennu12, Mai 6, 2011.

  1. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Tervist!
    Dioga siis selline jama, et käima läheb ilusti aga puterdab nii mis jube. Kui masin mõned minutid käinud on siis sureb ültse välja. Jama sai alguse siis kui masin hakkas kogu aeg düüsi umbe tõmbama, kuid nüüd puhastasin paagi ning enam düüsi umbe ei tõmba. Koha peal käija ka lasta ei saa kuna masin käib hetkel käima lükates. Ühesõnaga tundub mulle nii, et kui mootor soojaks läheb, siis sureb välja.
    Mitu tiiru peab olema lahti segukruvi?
    Oskab keegi aitada?
    Küsige täpsemat infot kui miski arusaamatuks jäi. :p

    Tänades,
    Sten!
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kui masin läheb tööle käima lükates, kasuta naelu. Ise kasutasin mingeid tavalisi pehmeid, lõpus tõmbab sidur need endaga kaasa sidurikella sisse ja sülitab järgmisest august välja.
    Sedasi saab kohapeal lasta. Soovitaks ise pigem trelli kasutada, palju mugavam ning saab üksi ka hakkama.
    Kui mootor soojaks läheb, siis vajab mootor vähem bensiini. Seega sul peaks liiga rikas segu olema.
     
  3. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Seal karpas oli üsna suur düüs, mis õhufilter sul küljes on?
     
  4. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Õhufiltreid olen proovinud kahte erinevat ning ka ilma filtrita. Hetkel küljes malossi e5 ja teine mida proovisisn oli see, mis ma dioga kaasa sain. Mulle tundub ka, et saab vist palju bena peale aga ometi enne töötas ilusti. Peab vist proovima düüsi vahatada.
     
  5. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Arvatavasti on viga mootoripoollte vahelises tihendis. Eks kui aega leiab tuleb moto laiali võtta ning uued tihendid teha.
     
  6. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Täna siis hakkasin motot laiali võtma. Peale seda kui olin silindri maha saanud oli vaatepilt sitt. Nimelt oli üks rõngas pooleks ning kolvi ära lõhkunud. Silinder oli õnneks terveks jäänud. Nüüd ei jää muud üle kui uus kolb ja rõngad osta.
     
  7. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Nonii, uus mootor ja sellel ka uus probleem.
    Proleem seisneb siis selles, et mootor käima ei lähe. Mootor starteri abiga juba pmts käib aga kui starteri nupust lahti lasta jääb mootor kohe seisma.
    Süüte vaatasin üle, klapid vaatasin üle, kolvirõngad vahetasin ära, silku alla tegin uue tihendi, küünlaid olen ka vahetanud ja "topkaga" olen ka käivitada proovind. Kuid siiani asja pole saanud. Käivitada saan ka hetkel ainult starterist, lükata ei saa kuna rihm peal liiga lõdva ning kickil andis käbi otsad.
    Oskab keegi aidata mis viga võiks olla?



    Sten
     
  8. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Endal sama probleem, viga siis lisaõhus.
    Käima võid proovida nii saada et annad vaikselt tuure juurde kui töötab, kuni pmst täistuurideni, siis töötab masin ise, kuid rikub mootorit.(Külmalt lasta tuurid lakke)
     
  9. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Viga oli tõesti lisaõhus. Mootorit lahti võtes selgus, et mootoris kokku oli ainult üks tihend ning see oli ka karpa ja kollektori vahel. :p
    Nüüd siis uued tihendid tehtud ning ostin ka uue kolvi rõngad kuna vanadega juhtus õnnetus. :lol:
    Tulevasel tesipäeval saab siis selgust, kas nüüd sain asja korda või mitte.
     
  10. stennu12

    stennu12 New Member

    380
    0
    0
    Jälle uus probleem. :oops:
    Viga siis selles, et masin ei käivitu. Viga sai alguse sellest kui sai peale pandud uus kolvikomplekt. Küünal märjaks ei lähe, isegi mitte topkaga. Kas asi võib selles olla, et uus kolb on ümmargune aga silku on ovaalseks kulunud ning bena voolab alla karterisse? :roll:
    Või mis tal raisal viga olla võib?
     

Jaga seda lehte