Asi siis selline, et mu neljataktiline hiinakas poob vahepeal. Näiteks kui foori taga löön klapi lahti (ei taha jalgu jääda ), ei saaks nagu jõudu taha, kuid see on vaid sekundiks ning vaid ühel neljast korrast juhtub selline poomine. Kruttisin segukruvi edasi-tagasi, kuid ei saanud soovitud tulemust ja lõpuks keerasin algasendisse tagasi (nii nagu ta oli poest välja veeredes). Muideks külmalt käima pannes tühikäiku põhimõtteliselt ei ole, vaja natuke gaasi peal hoida ning umbes 1 minuti jooksul stabiliseerub ja tühikäik on olemas. Peale ei ole tühikäiku keeranud just sellepärast, et see stabiliseerub hiljem. Kui juurde keeraksin tahab ta ära sõita . Suurematel kiirustel probleeme ei ole, ainult liikuma hakates. Muideks ei ole tähele pannud kas see juhtub ka poole gaasiga. Mis te arvate - lisaõhk ? segu mingit moodi vale ? midagi ummistunud ? Bensiinifiltri põhjas on näha sodi (loksub seal bensiinifiltris). Selle vahetan lähipäevil ära. Aga selles ei tohiks probleem olla ?
Vist oli ikka vaja kruttida seda segukruvi. Kõige parema asendi leidsin 3 pööret välja. 1 tunnise sõidu ajal tekkis see poomine vaid ühe korra. ...aga nüüd jääb veel see tühikäigu probleem käivitamisel. Külmalt käivitades stabiliseerub kauem kui soojalt... Jah, soojalt käivitades ei taha samuti kohe ise töötada. ?!
Kui ma krutin tühikäigu piisavalt kõrgele, et välja ei sureks siis pärast ca minutilist töötamist lähevad pöörded nii kõrgeks, et ratas hakkab ringi käima (ja päris kiiresti käib ringi veel). Tahhomeetrit mul pole, ei oska pöördeid öelda.
Aa see ka, et kui automaattoore välja võtsin testimiseks ja rolleri sellel ajal käima panin, oli kohe kuulda, et saab lisaõhku sealt august peale. Kohe kui näpu ette panin, tõusid pöörded lakke. Niiet, ma viskaks automaattoore kohe prügikasti. Teadjamehed rääkige nüüd, kas automaattoore on peetis ? Ma üritan koguda teadmisi rollerist, ma liiga kaua autode peale olnud
Miks ta peaks olema ? Tavaliselt on tootja poolt pandud väiksem düüs piiramiseks ju... Mina pole seal midagi puutunud.
Külmalt käivitub asi hästi või vaevaliselt? Tühikäigu ebastabiilsuses saab süüdistada vales asendis segukruvi, kuid poomise kohta ei oska mitte midagi öelda. Õhupuhasti korralikult otsas ning svamm sees puhas?
Kui gaasi natuke peal hoian, läheb esimesest löögist käima. ...ja tundub kiirenduse probleemist ma ikka jagu ei saanud. ikka poob. Õpetuste järgi segukruvi keerates peaksin leidma asendi kus pöörded lähevad vōimalikult kõrgeks....ja ma leidsin selleks 3 pööret välja. Aga siis see ei ole õige ?! Ma proovin veel segukruviga mängida.... õhupuhasti on korralikult otsas. vot svammi kohta ei oska öelda milline see puhas svamm on. Parajalt õline Aga samas seda ei ole pea 7000 km vahetatud. ...ja mootor oli korralikult soe reguleerides... ...ja avastasin, et küünla elektrood liigub üles-alla. Seda see ei tohiks vast teha. Vahetusse läheb igatahes.
Tundub, et sain selle korda. Mängisin tühikäigu kruviga ja segukruviga. 4 pööret välja ja tühikäigu kruvi nii kõrgele, et ratas käib õrnalt ringi. Avastasin, et kui pöörded on kõrgemal, pole absolutselt mingit poomist. See on see kui oled algaja rollerite koha pealt. Viga oli ikka segukruvis aga tänud vastajatele.