Ostsin xenoni h1 sokklile ja ehitasin ise selle, et sobiks mu pesoo speedfight 2-le ehk h4. Tuli istub sisse ilusti aga probleem käima saamises. Pmst alguses oli 1 suurem klemm ja teine peenem klepp xenon otsades ja nyyd panin teise ka suurema kuna peenike ei sobinud. Pmst kui ma nyyd ära ühendan need siis l2heb tuli korraks põlema ja kohe kustub ära Video: http://www.youtube.com/watch?v=VgzT272TIXE Olen proovinud igatpidi panna neid ( mul on 1 seda plastmasskarpi kuhu sisse k2ivad nagu need pistiku pesad, 1 stock kaugtule ja teine stock lähitule) ja ikka täpselt sama asi. Mõned pildid ka : Ei tea kas nendest piltidest kasu aga igaks juhuks panin. Ei oska keegi aidata? Kas xenon putsis või milles värk?
ära toidab ikka korralikult ? sõbral oli suht peaaegu sama jama sr-il sõits siis vahepeal hakkas selline disko ees käima et vähe veel XD vb ei toida ära?
Otse aku pealt l2ks kohe tööle värk. Ehk pean siis mingi lüliti muretsema ja juhet ja ära ühendama ? Pmst keegi leiaks mulle mingi lingi/aadressi kus on lüliti millele panna + ja - juhtme ots sisse ja teiselt poolt + ja - välja ? Muidu kui tuli tööle l2ks siis tuli siuke sumina hääl ka sealt xenon blokkist vms aga usun, et see peabki olema. Või? // http://oomipood.ee/?t=k_ki&i=PBS-19B Midagi sellist mõtlen, neid klemme on 2 ehk kas ainult + peab sisse minema siis ja - võib otse xenoni minna? Ei jaga eriti elektrit
Pms võtad ühe neist, + v - ja siis paned teise (- v + seljuhul) otse akule. selle aga mille sa algul valisid, paned kõigepealt lülitisse, ja tood teise juhtmega lülitilt akule.. siis veel veidi timmida ja peaks töötama.. 9kl füüsika ju
Isegi kui tööle saad ilusti siis arvan et genekas ei suuda laadida niipalju peale kui xenon kulutab voolu,vahepeale peab laskma tulel puhata
endale ostsin H4 Bi-xenon siis tollel oli peale ballasti veel mingi blokk kaasa kuhu jooksis kunnik juhtmeid ma pidin tolle bloki vahelt ära lõikama et tõõle saada kuna tollel oli kaks 3 otsalist pisikut mul rollil ainult 1 pistik 2 otsaga :lol: siis võtsin 2 juhet vedasin need akult ballastini + juhtmele lüliti vahele ja toimis mul 7Ah aku ja isegi täisgaasil sõites ei suuda genekas akut ära laadida vaikselt läheb tühjemaks koguaeg, tavalise halogeenpirniga sõites(pooltuli) näitab aku pinget 14, millegiga xenoni tõõle pannes 12,7 ja hakkab langema umbes pooletunnise sõidu peale langeb pingi mingi 0,5 vb nats rohkem
ilmselt sellepärast siis eespool soovitaski et vea suvalt mingi juhe akuni tollele pane lüliti vahaele ja teine jäta nsm rippuma kuhugi minuarust kui akule vedada siis ainult + juhe sest kui - juhtme vead siis ei tule sealt ikka mingit voolu peale - juhtme võid omal kasvõi raami külge siduda.
gg vänt vhemalt füsa veerand viis ja pirni põletasin läbi sest tahtsin teada palju vastu peab.. ja + juhtme peabki vedama lülitile, - peaks minema süüteluku juurde kui tahta et xenon töötab aint siis kui süüde sees !