Mis bensiini on kõige parem kasutada 4t qingqi hiinakas, kas 95 või 98?Mis õli oleks kõige parem mootorisse, mis reduktorisse?
Quingisse vala 95'te rahuga sisse, see 98 ei muuda midagi paremaks. Rahakotti tühjendab ainult paremini. Reduktorisse oleks parim valada kvaliteetset rolleri reduktorile mõeldud õli, kuid asja peaks ära ajama isegi manuaal-käigukastiõli/differentsiaalõli. Viimase kahega aga pead ei anna et reduktori laagrid kaua heas korras püsivad.
Re: Qingqi vedelikud ja muu Ma lihtsalt mõtlesin, et hiinakatel tundlikumad mootorid, tahavad äkki 98 aga siis hea et vahet pole. Mis indeksitega õli kõige parem oleks? Kui kellegil qingqiga kogemust võiks teada anda kui vastupidav stockina asi on(mitu km kestab).Hakkan kasutama lihtsalt lühemateks otsadeks.
Kui uuest peast kätte saad,siis vaheta kõik õlid regulaarselt ja kasuta korralikke õlisid,hoolda õhupuhastit jms.Kui piirajaid maha ei võta (välja arvatud variaatori puks) või üle 50 km/h ei sõida,siis sõidad nii kaua kuni hõredaks läheb(kuskil 2000-4000km).Siis vahetad kolvirõngad ja reguleerid klapid.Edasine oleneb juba tehase kooste kvaliteedist jne,justkui tulevad ühe lindi pealt,aga samades tingimustes väga erinevalt kestavad.
Kolvi kavatsen vahetada alles siis kui ta enam üle 40kmh ei lähe, sest niikuinii sellega kiirendama ei hakka.Muidu kui piirajaid pole aga kiiresti ei sõida pole vahet vist millised maha võetud?Muidu olen näinud ka qingqit mis 42000 sõitnud ainult 2 korda kapp remonditud mootor. Mis index õli võiks kasutada?Mootorisse sobis vist 10w40? aga reduktorit enam ei mäleta.
Nii need asjad ei käi.Kui ta sul hõredaks läheb,siis sa ei saa mootorit enam käima normaalsete meetoditega.Trelliga ja nii võid lõpuotsa käima ajada,aga kahtlen,et keegi seda teha viitsib,et mingid viimased 200km lühikesi otsi sõita.Kui käima ära saad,siis on jõudu vähem,aga kiirus ikka enamvähem sama.
Nii et kui sooja mootoriga suitsema hakkab siis peab rõngaid vahetama?Mis ajaga umbes silinder vahetust tahab?
Külmalt suitsemine on normaalne.Soojalt suitsemine ei ole normaalne(rõngad kulunud ja võtab õli).Kui juba soojalt suitseb siis asjalood kehvad.Enne rõngaste vahetust hakkab üsna kindlasti õli võtma (jälgi õli taset karteris iga 30km tagant,ja lisa juurde kui vaja).Silindrit üldiselt vahetada pole vaja,oleneb mis seisus on.Enamasti aitab hoonimine,kuid vahest pole sedagi vaja. Mina isiklikult panen bensu sisse kahetaktilise õli 1:100 iga ilmaga,suvel pikemate otsadega isegi 1:65.
Re: Qingqi vedelikud ja muu. 4 taktilisele tuleks siis veel õli benaga segada 1:100? Keegi Rakvere kandis oskab 4t mootoreid remontida siis andku teada-endal kogemusi ainult 2t-ga.
Ok, ma olen neid mootoriskeeme uurind küll, aga kas 4t silindripea ja silindri mahavõtmiseks on mingeid erivõtteid ka?Et kuidas nukvõlli, ketti ja nookureid eemaldada et midagi paigast ei läheks?
Re: Qingqi vedelikud ja muu Kas keegi teab palju maksab ark-is rollerite ümberregistreerimine(omanikuvahetus)?