Tuli mõte, et tegelikult võiks mingisugune roller ikkagi ju olla, et vahepeal sõiduisu rahuldada. Hakkasin siis otsima, eesmärgiks oli leida 2-taktiline roller maksimaalselt 1000EEK eest. Variante oli põhimõtteliselt kolm: üks oli täielik ront, teise omanikuga ei saanud ühendust ja kolmas oligi seesama. Müügis oli ta tegelikult 1100.- eest, kuid müüja oli nõus ka telefoni vastu vahetama. Kuna mul üks Nokia N73 seisis parasjagu, oli see põhimõtteliselt perfect case scenario. Peale maksin 155EEK'i :lol: Igatahes roller asus Pärnus, kuhu ma just järgmisel päeval nagunii sõitma pidin. Kolmapäeva hommikul tegimegi diili ära. Rolleriks on PGO Comet 50, aastaarv võiks idee järgi olla vahemikus 1996-2000. Kuna ma ei teadnud sellest rollerist midagi, sai internetist päris palju uuritud ning infot oli seal üllatavalt vähe :lol: Mootor on 2-taktiline Minarelli Vertikaali koopia, mis erineb õigest Minarellist väntvõllinuutide poolest. Alla peaksid istuma Peugeot ja Minarelli Vertikaali silindrid ja summutid, variaator on vist ainulaadne oma nuutide poolest. Igatahes Malossi pakubki sellist toodet nagu Malossi Multivar fo PGO Comet 50 ja kõik, ühelegi teisele rollerile see ei sobi. Läbisõit spidoka järgi on 8866km, aga arvestades et spidomeetritross on vigane, arvestaks sinna julgelt 3-4000km juurde. Vigu pidi tal olema nii palju, et küünal läbi ja küünlapiip katki. Kohe kui rolleri ära tõin, lammutasin ta täiesti molekulideks, kuna oli vaja see kuidagi autosse ära mahutada. Neljapäeval tõin ta Tallinnasse, puhastasin ja nokkisin päris palju ning ladusin pusletükid kokku tagasi. Õnneks ei ole mingisugust pornot tehtud, kõik juhtmed ja pistikud vastavad originaalvärvidele ja mingeid ulmesüsteeme kuskil ei ole. Kokkupanemise käigus vahetasin küünla, küünlapiibu ja asendasin millimeetrise hermetsitihendi Malossi sumpatihendiga. Õlipumpa, millest tükid väljas olid, süda usaldada ei lubanud, nii et koristasin kõik sellega seonduva samuti. Korrastasin veel bensiini- ja vaakumisüsteeme ja käima ta läkski.. kuidagimoodi :lol: Täna lähen otsin endale uued kolvirõngad ja õige silindritihendi ning idee järgi peaks siis täiesti sõidetav olema. Vanade rõngastega oli kompressioon pagana väike tegelikult :lol: Tänane eesmärk oleks see kokkutulekuks (loe: kella 19ks) sõidukorda saada. Pikaajalisem eesmärk on vaid see, et roller ennast õigustaks, ehk siis et ma saaksin sellega kord nädalas metsas ja kodutänavatel rallida nii, et juurde peaksin ostma ainult bensiini ja õli. Aga tegelikult tahaks 70cc silindrit ja mingisugust sportsumpat ka, aga lubasin endale et ainult juhul, kui mõlema eest kokku rohkem kui 600EEK ei maksa :lol: Igatahes mõned pildid ka, mis tehtud 5 minutit peale rolleri saamist (suured pildid, kliki et näha täissuuruses). EDIT 05.08.2010: Isearetatud kollektor ja Mikuni 16mm karpa. Koonus ei kuulu mulle kahjuks. EDIT 10.08.2010: Koonusfilter ja boostbottle Raghza.
Mõnusalt kole on, see mulle meeldib Boonuseks on see, et siis ei teki tahtmist ka välimust paremaks tegema hakata (loe: säästan raha :lol: ) A tagaots on päris normaalne isegi, selle eest esiots on kole nagu pime talveöö
Jou raghza osta mult 400ga mõni 70cc silinder, valikuteks on dmp, tp nardo(kokkujooksnud) või stock 70ccm, leiad 200ga kolvi ja ongi olemas.
Väga palju minu plaanist erinev polnudki, et odava hinnaga ja lihtsalt sõita. Just panin peale 50cc airsal alu-spordi, kokkutulekul näeme!
Eesti talveöö on küll Kurat ei tea, kas jõuan sellega kokkutulekule, läheb napiks rsk Priit, ma tahaks selle raha eest veel sportsumpat ka, selle praeguse piiratud eurojunniga ei kõlba pasunat ka mängida :lol:
See sai öösel omale nimeks inetu pardipoeg Aga täna on plaan see veel tööle saada ja, et ta ikka läheks välja rohkem kui eelmise omaniku kiirus rekord milleks oli 69km/h KOLE on ta ikka väga peenikeselt
Ja ta sõidab, käisime tüdrukuga Hiiu Grillis ja Pääskülas ja puha :lol: See teema, et vaja oli ainult küünalt, piipu ja õhufiltrit, oli muidugi päris mööda Lisaks ostsin veel uued tihendid ja kolvirõngad (räige jama oli sobivaid leida, lõpuks sai miskit kokku kombineeritud) ja kulutasin päris mitu (kui mitte mitukümmend) töötundi. Igatahes nüüd ta sõidab, kuigi nii odavalt seda tööle ei saanud, nagu lootsin. Andke keegi mulle mingine küünlapiip ka, praegu ei seisa kõige kindlamalt peal Vertikaali või Peugeot stock õhufiltrist ei ütleks samuti ära.
Mul hakkasid kõik tuttavad ka järsku rollerit tahtma, kui kuulsid et sellise hinnaga mingisugusegi asjanduse saada võib
Ja kottis :lol: Hakkasime just metsa rallima sõitma kui splint mootorisse lendas. Silkust saaks veel asja vast. Splint tõmbas sellise vao kolvi sisse, et rõngadki pooleks Ja andke keegi mulle silindri jahutusplastik, too kollektoripoolne. Võib ribadeks ka olla, lapin ära Kui keegi anda ei taha, siis ehitan ise
no vot,oligi 2x päeva lõbu laialt,ja rohkem mitte üks sai :lol: edu ja tee korda,mis silinder peale läheb?