Nii... Poleks uskunud et enam mingi võrriga tegelema hakkan aga nii see läks... Nimelt siis sõber ostis endale cpi oliveri odavalt ja sai teise kere kaasa. Kuna ta ise rollidest midagi ei jaga siis tegime diili et aitan teda tema võrriga ning saan selle kere endale mis ta kaasa sai ja nii ma selle koju tõingi... Esimese asjana sai raam ja kõik puhtaks nühitud, seejärel juhtmestiku sätitud raami peal ja täna sai algust tehtud esigondli parandamisega. Alla tuleb minarelli originaal trummel blokk aga ei oska hetkel öelda kas tuleb midagi kangemat või pigem stock aga kaldun enam-vähem stocki poole peale, sest põhirõhk on siiski autol ja võrr tuleb pigem niisama suviseks kotituulutamiseks. Masinal on paljud gondlid kasutuskõlbmatus (Jalgealune, vasakpoolne küljegondel jms) ja jalgeesine ning põhjagondel on puudu. Ainsad korralikud või taastamisväärsed gondlid on jalgetagune, esigondel, esiporikas ja parempoolne küljegondel Veidi pilte ka:
mul minarelli ketasblokk pakkuda, vanda otsast tyhi, variokaas ka olemas. sees 10pin mhr rhq. siduri ja reduktori majandus puutumatta tahad ss priva