Kaua aega pole viitsinud teemat teha, lõpuks tegin. Tegemist on siis Aprilia sr50 LC 2000a (minarelli hor. mootor). Masin sai ostetud eelmise aasta suve alguses. Suvel sai vaikselt mootorit tuunima hakatud. Ostsin uue silindri, väntvõlli jne. Masin on siiani hästi vastupidanud ja suuremaid vigu pole olnud. Mootor: Silinder: Polini 70cc Sport Varjaator: Polini speed control Rihm: Stage6 Karpa: dellorto 19mm Düüs: 90 Koonukas: stock Kollektor: stock Sumps: Leovince 70 Klapilehed: malossi Piip: NGK Küünal: NGK Väntvõll: Malossi Rhq Laagrid: SKF C4 Uus jahutustaldrik Uued tagumised taldrikud Survekas: Punane Malossi Sidurivedrud: sinised rullikud: 5g Kavas osta istmele uue naha ja uue tagumise amordi. Optiline: Engel-eyes esituli Valged suunatuleklaasid PRO Grip gripid Värvimisse minek. Masina süda.
Re: Raidox15, Aprilia sr Ostsin siis vahepeal mallossi klapilehed,sinised sidurivedrud, Leovince Handmade "70" summuti, dellorto 19mm karpa, polini speedcontrol. Kondlid osaliselt käes.
Re: Raidox15, Aprilia sr Sai täna siis laenatud GPS-i, et vaadata palju masin välja jookseb. Spidokas näitas üle 120km/h aga gps näitas vaid 102km/h. Praegu olen tulemusega suht rahul kuna stock väntvõlli polegi väga mõtet piinata. Masinale tellisin ka uue väntvõlli ja kavas ka karter ja silku ära portida lähiajal. Kunagi kindlasti lasen ka silku läbi puurida, kuna kui eelmine väntvõll katki läks lõi see ka silkule mõne sügavama kriimud. Pildid teen homme, kui aega on.
Re: Raidox15, Aprilia sr Pilte ei saa veel. Võtsin mootori laiani et väntvõlli vahetada, kuid selgus et laagrid ka läbi ja silinder tuleks ka üle puurida või hoonida. Kuna praegu kiire aeg, siis plaanide järgi peaks mootor alles 3 nädala pärast kokku saama.
Juhtus siis õnnetus. Murtsin siis täiesti uue väntvõlli kokkupannes pooleks. Ei kasutanud selleks õhksurvetrelli, vaid keerasin padrun võtmega ja suhteliselt lihtsalt asja pooleks:S Lahti ma ei viitsi seda enam võtta ja uut väntvõlli ka ei jõua osta, et pakkuge mõtteid kuidas asi korda teha. Väike mõte on endalgi. Lasta trelliga auk sisse nuudile ja keerata sinna keermelõikuriga keere ja sinna panna 8-või 10-nene keermepulk sisse.
vint võib sul puu otsast maha kukkuda sa ei näe siis et keerme osa on ära murdunud väntvõlli küljest. Muud siin ei ole kui uus väntvõll.
laseb pulga otsa keevitada väikse siis ära lihvida normaalseks ning vint peale.. Peaks saama loogiliselt nii..
Uurige pisut ültse väntvõlli retsepti, sinna süsivesinikega tehtud ja siis peab kuskil teatud kambris toda tegema kui sulatada vms.