Nonii, sai siis uus masin sebitud ja raja autoks läheb, hektel on sisu välja roogitud ja vaja keevitama hakata jubedalt, auto ise oli seisnud juba 6 aastat, käivitus esimesest matsust 8) üks klapitõukur teeb häält aga muidu liigub kõik väga hästi. sillad midagi ei kolise. lähil ajal vahetab mõlemad rihmad kapotiall ära kuna need omadega õhtal. vaja on kindlalt vahetada karbid kuna need on läbi ussitanud, sumps tahab keevitust ja samuti ka põhi osaliselt. sisu eemaldades jäi küll positiivne mulje kuna roostet oli seismise kohta väga vähe. plaanidest siis ka veitsa: pakkuge mulle coile, v8 4.0 mootorit manuaal kastiga ja tooge tasuta rehve ja laia neeru võite ka pakkuda paar pilti ka hetekel siis kui toomas käisime. hetekel:
on vaja küll. juhi jalge alla on vaja uus plaat panna. E: Täna sai vahetatud geneka rihm, roolivõimu ja veepumba rihm samuti
mis sa nendest rihmadest vahetad kui 4,0 plaanis vahele panna. 90% kindel, et see masin võib rajale jõuda küll kuid siis on selleks vaid metsa rada või kuskil heinamaal mudane drift Kui omanik on ka juba välja hõiganud, et raha nagu eriti ei ole siis pole siit miskit suurt lootagi
Ja seda ütleb mingi vend kes ei tea, et meil raplas on kardirada ka olemas driftimiseks ? Ka vähese rahaga annab palju ära teha, oleneb juhist.
no ma võin selle v8 osta, sebi mulle manuaal 5-6 kägiga kast, neid pole saada kuskil, siis sebi kardaan, aju ja juhtmestik, sobiv lsd differ ja 2 bensupumpa. mis kuradi muda rada, seal sa võid oma siksiga paarutada. Aga homme kardikale sõitma. laiad rehvid ja valud all hetkel. homme rohkem siuke kiire ajapeale trenn.
mootoriga saab ikka juhtmestiku tavaliselt kaasa,pm kõik su loetletud jupid on saada ilusti,lihtsalt kui kiirelt vaja peab rohkem maksma,ehk siis väljamaalt otsida. kõige lihtsam oleks osta siiski v8 manual e32 v 34,kust siis asi ümber lapata vms.
Tallinna lähedal on kuskil metsasees ameeriklaste lammutus... Sealt võid kamh endale juppe ja värke saada. Sõber tõi v8 mootori just endale sedalt mõned nädalad tagasi
Esimene asi mis ma sinna ostaks on korviste, driftides selles stock istmes istumine vist suht võimatu tegevus..
ega ma sinna suvalist v8 ei topi, bmw oma on hea ja seda on sinna kõige kergem paigaldada. esimemsed asjad mis tulevad on coiloverid, uued küljekarbid, natuke keevitusöid, siis korviste koos turvavöödega ja rooli tahaks ka saada paremat. stock istmes on jube jah, pead pinges hoidma ennast seal, et ära ei lendaks
Ega ise tead, ma lic mainisin. 250euriga sai sõber muideks selle mootori, täiesti komplektne. Mul peaks muidu sparco iste kodus olemas olema, 5 punkti turvarihma süsteemiga... kui huvi peaks olema, siis võid ps'i saata, küsin vennalt järgi. miks selline iste kodus on? selle, et rallikrossis peab olema 6 punktiline iste ja rihmad vms. E: on iste olemas ja müügiks kah
mis firma coilovereid ja mis hinnaklassis vaatad? powerfex? locki juurde?kuidas? roolikarbi kaotad ära? eriti usku pole,et siit midagi tuleb,kui valmis teed midagi korralikku,võtan sõnad tagasi.