Sai soetud endale siis R , Masin liigub enamvähem ja vigu natukene on ikka. Õli sööb palju millegi pärast , 2 päevaga suutis täispaagi poole peale süüa. Arvatavasti õlipumba saadan nihhi varsti. Sai vahetatud ka survekas, sai pandud kollane enne oli stock sees. Nõela astet sai samuti muudetud. Nüüd lähipäevil sebin kergemad rullid ja uue düüsi sisse ja siis peaks masin timmi saadud olema. Hetkel kohapealt minek poob aga tippu kerib ilusti 90nesse. Sai 3 rulli vahelt võetud siis minek oli kohe kõvasti parem,ainult katsetamiseks muidugi et mida oleks juurde vaja et timmi ajada. 10-20 pealt tuleb järsktõmme millega saab ilusti ka tagale , nüüd ajada masin kenasti timmi lähipäevil siis on super. Masinal erilist listi pole: Yasuni R Kollane survekas Punased sidurvedrud ,kardan et jäävad ka kangeks Malossi rihm Ülejäänu stock Läbisõitu 20 tuhande kandis. Aastaks 2005. Hetkel ühepildi masinast ainult teinud. Mainin ära ka et spidermani värvilahendusega . http://www.upload.ee/files/3339657/2013 ... 4.jpg.html Keegi võiks ilusti siiapanna ka .
Kena pill olen oma silmaga näinud ja liigub kah suht hästi, kuid vaja veel natuke timmi ajada. Muretuid kilomeetreid!!
Update: Sai täna pandud kergemad rullid 4.5 ja suurem düüs 80ne , asi sai enamvähem timmi nüüd liigub ikka väga mehiselt, oleks vaja 95düüs siis oleks kõik normis. Aga ka uus probleem avastatud nimelt uusi reduktori laagreid vaja.
Stock silku, stock filter ilma piirajata, sportsumps all on timmis 88 düüsiga, filtris piiraja ja sportsumps siis 80.
Sai avastatud uus viga, nimelt masin hakkas bena üleajama ja suri välja tuugalt lihtsalt, siis sai karpa lahti võetud ja ujukis oli väikeväike auk ja bensu paksult täis veel. Peale 20 mintast pressimist sai tühjaks ja auk kinni sulatatud ja peale pandud, nüüd liigub kohe paremini kah , juvist oli juba enne see bensust veits täis olnud ja sellepärast pooski algus nii palju, nüüd ikka vaja suurem düüs sebida ja arvatavasti ka sidurivedrusi.
Oleks vaja abi , mdea kas karpas või milles viga ,aga külma mootoriga on minek ikka jõhker ja saab ilusti tagarattale ,aga see on ainult 3-4 tõmmet ja mootor läheb soojaks ja kaotab täielikult jõu. Siis uima ja foori tagant mine ära nagu mingi loll ja oota kuni saab 20km/h sisse ja siis hakkab alles minema.
Üle pikaaja väike update ,et täna sai vahetatud kolb,kolvirõngad ja sõrmlaager ja veel sidurivedrud. Nüüd jäänud sissesõit teha ja saab teada kuidas vedama hakkab.
No jah , silindripea tihend läks eile öösel , sumpsist tuli tossu nii et mitte vähe Keegi ei tea palju maksab tartus ja kust soodsalt saaks, ei taha väga 10 euri raisata selle komplekti peale kus sumpatihendid ja asjad sees
Sai natukene lihvitud summutit , kunagi ilusti ära teha , hetkel sai proovitud natukene. http://www.upload.ee/files/3451843/2013 ... 9.jpg.html Järgmise kuu plaaniks on siis 70cc Street race silinder peale panna ,et kui kellegil oleks ehk pakkuda 70cc silkupead odava hinnaga oleks väga hea. Plaan on panna odav hiina 70ne kolv sisse.
Masin sai taha uued piduriklotsid, eelmisi ma ei kujuta ette kes ja kuna viimati vahetas aga raud oli väljas Asi vahepeal saanud uue surveka ,kuid siiski natukene kangemat oleks vaja ja siis oleks ülitimm. Viimasel ajal võrriga muud teinud pole pms kui tagarattal harrastanud.
Nonii üle pikaaja väike update, et gondlite lihvimine ja parandamine käib vaikselt. Nüüd sai esikondel parandatud , see suutis täiesti juppideks kukkuda , kuna eelmine omanik oli ma ei tea mis porno paranduse teinud sinna. Kui keegi märkab on sellelt pildilt seda vahet näha ka. http://www.upload.ee/files/3740977/DSC_0001.jpg.html Nüüd sai isal lastud ära parandada ilusti , võib tunduda küll pildilt nagu mügarikud vms aga ei ilusti sile http://www.upload.ee/files/3740981/Foto0332.jpg.html