Tere, sai ka endale lõpuks üks korralik pill soetatud. 125cc, 6- Käiguline. Läbisõit oli ostes 15000. Maksin ta eest 1900, kuid selle raha eest pilli hoitud korralikult. Esimene väike probleem oli ketilõtk. Mingi aeg hooldusesse uued hammakad ja taha väiksem hammakas, sest käigud tunduvad jõu kohta liiga lühikesed, vähemalt minu all. Asjal on peal 2-Poolne signalisatsioon ''SPY''. Hetkel juba pea 1500 Km läbi sõitnud ning päris lust on. Taga on uus Bridgestone rehv, originaalid pidid olema nii kõvad, et kui keerad paned küllili, sest asjad ei soojene üles. Uuel hooajal võibolla numbrimärk pepu alla ning kaotan selle n.ö porilaua ära ning võibolla uus tagatuli koos suundadega. Hetkel ei oska midagi lisada, teepeal ära ei lagune, vähemalt saab mõnegi päeva ilma õliste näppudetta sõita. :lol: Tippkiirust olen saanud 131Km/h Spidosse. Mõned pildid:
ÕIGE PILL, pole mingi ärahooratud rockstar aerox, vaid elukõva pill ja üliüliikorralik!! liigub sitaks ja peale, tiiru tehtud, olen ülirahul masinaga!!
11kw ja 6 käiku võib olla päris masendav,iga käiguga tuurid kõrgele,et järgmised käigud alapöörete tõttu kannatada ei saa ja neid peab suht tihti plõksima kuna neid on 6. linnas sõit võib olla masendav :|
mine sõida 2t 6käiku 50cc masinaga, siis on tõesti nii, linnas kasutad max 4ja käiku, sest 4janda käiguga kiirus 75+
Ei tea Derbi mul küll ei liigu 4-s käik juba 75+, 5-s käik on 85, aga 4. nii palju pole veel kätte saanud, aga tasub proovimist, ei taha päris peenestada
Mis selle mõte on? See 2t mootor laguneb jubedalt, võtab palju kütet, piniseb ja haiseb. Lisaks rs mootoril jookseb kett teiselt poolt ja uus rs on ka 4t ning palju aeglasem sellest. yzf-r125 tipp kiirus on 147km/h nii, et pole väga aeglane.
RSi mootor oleks lamp Pigem piirajad lasta maha võtta ning ehk mingisugune sportsummuti sinna ( Saab hääli mehisemaks ning minekut ka ) ( Muidugi, kui hooldada, ei teeks ka koonukas paha )