riga võrride forseerimine(vanem tüüp)

Discussion in 'Jutud' started by kaido-, Jan 1, 2013.

  1. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    vahest on väga huvitav vaadata youtubest igasugu videoid kuidas läbi aegade on igasuguste süüdetega klapisüsteemide ja karburaatoritega parandatud võrride töörühti ja seda ka tõstetud,et ehk viitsiksite siia teemasse ka omalt poolt lisada paar videot ja lahti seletada mis on selles konkreetses mootoris kuurde ehtitatud ning ära võetud .


    ise leidsin ühe väga huvitava video võrri süütest .siin konkreetses videos on näha kuidas süütelt on eemaldatud kontaktid ,vahele pistetud selle asemel cdi .

    tekkis küsimus kus asendis paikneb see süüteandur või kuidas see asi toimib ?

    http://www.youtube.com/watch?v=p6O6w0XnzZ8
     
  2. henri115

    henri115 Member

    498
    0
    16
    See on küll vale foorum selliste asjade jaoks, vaata parem motokuur.ee näiteks, siin enamus kasutajad ei taju sellest midagi.
     
  3. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    Sellega ongi nyyd selline asi,et kui ei taju võrri ei taju rollerit ammugi :p
     
  4. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    rollerit tuunidakse mampsi papsi rahakotist ja malossi-polini-s6 müüginumbrite tõstmise abil, võrr, vot see on juba meeste mitte poisikeste rida
     
  5. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    Vott täpselt.õelge keegi mulle ka kus esinduses olete kunagi võrri käinud forseerimas laskmas ja ma annan teile oma aeroxi tasuta.forseeritud võrr on ainueksemplar mida ei suuda paljud tolad järgi teha.
     
  6. t4rio

    t4rio New Member

    223
    0
    0
    Siit foorumist näiteks põrguvärk on kunagi sellega tegelenud, käis küll minuteada. Ka Kristjan tegi üsna normaalse asja, täitsa konkurentsivõimeline võistlustel. Võrri on raske teha ka, ükski tööriist ei mahu näiteks silindrisse korralikult jne.
     

Jaga seda lehte