Tere, olen sel alal algaja ja see küsimus tundus mulle KKK aga pole ka päris kindel. Nimelt mul selline probleem, et 2T roller hakkab peale niiskes keskkonnas sõitu pöördeid alla kiskuma ja üle 10km/h enam ei lähe. Gaasi lahti lastes sureb hoopis ära. Proovisin täna siis gaas põhjas lükata ja peale mingit aega jooksmist võttis jälle pöörded üles ja sai oma kilomeetri sõita kuni jälle sama jama. Kui lasen seista pool tunnikest annab jälle paar kilomeetrit muredeta sõita. Vabandage, et ei oska üksikasjalikult praegu kirjeldada kuna alles hakkasin asjaga tegelema. Ette tänades: Hiinarollu
See probleem on praegu tahaplaanile jäänud. Tekkis uus probleem. Nimelt ujutab roller ennast üle, eriti kui kohapeal tiksuda lasta. Kui lasta tühjaks töötada siis asi kombes mingi aja. Tahaksin teada mis võib põhjustada üleujutamist. Kuulsin, et ujukinõelas võib viga olla aga ei tea milline ujukinõel neist seal karbussis on... Loodan, et oskate aidata
Võib olla selline värk,et see nõel on kulunud.See ei sulge seda kanalit lõpini ja sealt tuleb liiga palju bensiini peale.Teine võimalus on see,et kulunud on see kanal,kus sees käib nõel.Selle puhul vaevalt midagi aitab. Loodan,et mulle keegi nüüd kaela ei hüppa.
See nõel, mis asub segusiibri küljes ja mille välja võtmiseks on vaja kaks kruvi lahti keerata, on segunõel. Ujukinõel asub ujukikambris. Kui tõesti tegu sellega, et karpa uputab (ujukinõel laseb läbi), siis pead selle lahti võtma ja üritama pesa seest ära puhastada. Kui see bensu läbijooksmise vastu ei aita, siis tõenäoliselt pesa kulunud ja jääb üle karpa uue vastu vahetada. Muidugi võib probleem olla muus. Näiteks: Tühikäigul välja suremist võivad põhjustada ka kulunud väntvõlli simmerlingid (kaelustihendid)
Ei. Ujuki nõel, ehk nõelklapp sulgeb ja avab, olenevalt ujuki asendist, bensiini voolu karburaatorisse ja hoiab sellega karburaatoris õiget kütuse taset. Ujuki tiftiks võiks nimetada osa nr. 28 jooniselt. Ujuki nõel on nr.26 ja segunõel nr. 2 http://www.dellorto.co.uk/images/parts/PHBGdiag.pdf Võtsin esimese ettejuhtuva joonise, kuna enamkasutatavad PHVA PHBG on suhteliselt sarnased
Unustasin öelda, et sain selle probleemi oma 2 nädalat tagasi likvideeritud juba ja asi oli tõesti ujukinõelas. Nüüd töötab ja pööretejama ka lahendatud. Aitäh kes viitsisid vastata.
Kurb, kuid nüüd hakkas jälle sama jama peale ja kütet kohe voolab karpast välja. Jube asi see karpa minu jaoks :S
Võta lahti, puhasta uuesti ära. Kui ei aita siis alati ka uus karpa võimalik soetada siit foorumist odava rahaga.
Ostan uue karpa, oleks pidanud juba 674 km tagasi välja vahetama, aga kuidamoodi ma silindrist välja selle kütte saan?
Aga ennem lase karpa tühjaks/eemalda vaakumi voolik karpa kyljest,kui vaakumit pole siis pane kraan lihtsalt kinni.
Selline jama, et gaasi andes sureb masin välja. Lisaõhku ei tohiks ju kuskilt saada nagu ma vaatasin. Nüüd nagu töötab gaasi andes aga pöördeid ei taha üles võtta sõitu alustades ja kiirust ka väga palju ei tule. Oskaks keegi jälle aidata? :S