Probleem on selles, et vahest näiteks ümber pöörates sureb rollu välja või täna näiteks sõitsin pikka maad mööda gaas põhjas ja tundsin, et hakkab aeglasemaks jääma. Mängisin gaasiga, midagi ei muutunud, jäi aina aeglasemaks, lasin gaasi maha ja mootor suri välja. Proovisin uuesti käima panna, läks veidikeseks ajaks tööle madalatel pööretel ja suri välja, isegi gaasi ei jõudnud anda. Proovides uuesti enam käima ei läinud. Peale 15min seismist asi käis uuesti laksust ja sai ilusti edasi sõita. Teeb sedasi suhteliselt harva(päevas korra või kaks) kuid ikkagi huvitab milles võiks probleem olla.
Silindri ülekuumenemine, kui sul seda päevas paar korda juhtub siis varsti edu sulle uue silindri ostuga
Väga ebaühtlane sõitmine,lahja segu,"kangem" kütus,jahutusplastide alla oled vaadanud? äkki on umbes.25C ja rohkem+päike,siis tõesti ei jõua alati ära jahutada.
Ebaühtlaselt olen sõitnud suhteliselt jah, milline see segu peaks siis olema(et kui palju seda karbussi kruvi sättida)? Sõitnud tavalise 95-ga. Jahutusplastide alla pole tõesti vaadanud.
Njahm, küünlavõtit vaja laenata siis. Proovisin ka segu keerata aga see kruvi nii kinni seal, et ennem keerab kruvi perse kui keeratud saan :O
Hiinakatel enamasti mina näinud 16'st, nagu ka autodel. Tavapadruniga sa ei ulata küünlani, vaja sügavat padrunit, ehk siis küünlavõtit.
On ka pikemaid parduneid. Mina olen lahti keeranud sellistega küünlaid kui küünlavõtit pole käe-ulatuses olnud.
Nii võtsin küünla maha. Küünla ots oli täiesti must(tahmane vb, mingi 1mm otsast), siis oli täiesti puhas. Samas nagu täiesti kuiv oli küünal ehk kõik kütus oli ilusti ära põlenud jne. Pilti ei saanud teha kuna aku oli tühi.
Täna käisin ka sõitmas aga ilma, et laseks rolleril välja surra jäin gaasiga mängima ja gaasi peale hoidma ja siis masin töötas nagu natuke pöördes olles aga edasi ei jõudnud liikuda ehk nii palju pöördeid ei kogunud. Kui lasin gaasi maha siis suri ka kohe, muidu olekski võinud jääda mängima gaasiga. Vaadates aga kütusefiltrit oli selles ainult väike tilk ehk karbussi ei jõudnud midagi. Kas see peabki niiviisi olema, et tõmbab ise rohkem peale mootori käivitudes või peab filter ikka täis olema pidevalt?
Mul juhtus kunagi SR il sama, mul oli põhjus selles, et kütusepaak tõmbas vaakumisse ja ei saanud enam kütust peale. Ma ei tea küll miks ta seda tegi, kuid mina lahendasin probleemi sellega, et tegin paagi korgi sisse väikse augu.
SR'i paakidel üleval on ülevool, arvatavasti oli kas umbes või kinni pandud. Ehk siis NOS võiks proovida pool lahtise korgiga ringi sõita, juhul kui on keeratav kork.