Lp rolleriomanikud, Mis hooldusi tuleks enne rolleri talveunne jätmist kindlasti ära teha? Kas aku tuleks pigem sooja ruumi nt tuppa viia? Kui tihti laadida? Mis kevadel siis enne käivitamist vaja teha? Usun, et pärast 6 kuud seismist ei taha roller kevadel kohe üldse käima minna Tänud
Karburaator/bensiinipaak tühjaks, või siis bensiini sisse segada bensiini stabilisaatorit. Aku kindlalt tagant ära ning sooja tuppa, iga 2 nädala(või kuu, ei mäleta) tagant võiks üle kontrollida kui palju akus voolu on ning täita juhul kui on tühjenenud. Vesijahutuse puhul kindlalt vesi* välja lasta mootorist. (juhul kui kasutad muu jahutusvedeliku asemel vett) Kevadel uus bensiin paaki. Õhufilter puhastada ning uuesti õlitada, aku täis laadida enne kasutust. Midagi vahele jäi või kusagil valeinfo on, palun postitage.
Jahutusvedelikku ei pea laskma välja kui sees on antifriis, mis külma aja kindlasti üle elab. Kui on vesi või veega pooleks antifriis, siis isiklikult laseks välja või vahetaks uue antifriisi vastu, mis piisavalt miinust kannatab (-35 peaks olema meil piisav). Ideaalis muidugi võiks olla masina hoiukoht selline, kus ei lähegi väga külmaks.
Kurat poiss ehmatab ära kui te talle siukse listi ette anate. Tgelikuses eelnevalt kirjutatud on täiseti õige, kuid kui sa paagi tühjaks lased ja aku maha võtad poleks ka midagi häda. Muidu võid ju talvel lihtsalt kahe nädala tagant mootor soojaks lasta. Aga eelnevlt ette loetud hooldus on igatpidi kasulik. Edu hooldamisel 8)
Iga 2 nädala tagant pole mõtet soojaks lasta, just jamab mootoriga. Siis peab iga kord ka karpa tühjaks laskma.
Paagi ja karpa tühjakslaskmine on minusilmis lollus, metallpaagid hakkavad korrodeeruma jne... paak ikka kõriauguni täis ja aku sooja tuppa, kevadel laed aku täis uuesti ja korras, ei ole vaja midagi käivitada jms nussi näha ! Samamoodi iga 2 nädalatagant mootori soojaks laskmisest pole mingit kasu akule millele vastupidist keegi siin väitis. Samuti Külma mootoriga käivitused ilmselgelt ja meile kõigile teadaolevalt kurnavad mootorit päris hoolega. Ja talvel on ka segu vale, kuna enamjaolt on segu ikka paika timmitud suveseades sooja ilmaga ehk siis - kraadidega jääb ta kohe kindlasti lahjaks jällegi väga koormav mootorile.