Tere , selline mure et panin teise 4 taktilise rolleri karburaatori enda rolleri peale , ja sõita sellega korralikul ei saanud , nimelt siis kui peale panin ja proovi sõitu tegin oli selline asi et kui 0-20 km/h kiirendasin isegi kui vaikselt vahet pole kuidas aga rohkem ta nagu ei lasknud hoogu üles võtta :roll: vähendas kiirust mul ja siis j2lle sai umbes mingi - 2...25 kmh sõita , teise rolleri peal töötas se korralikult , olen muutnud kõik nõela astmed ja samuti olen ka reguleerinud segu kruvi , kui mul teine karpa oli rolleri peal siis sõitis korralikult , rolleri tippkiiruseni! :| Rolleriks mul endal 4t Kõik soovitused abid on oodatud , Ette tänades !
Väikest sorti ümberehituse peab tegema, kinnitus ning gaasitross ei sobi kohe, muidu aga töötab küll. 2t puhul ei võeta 50cc karpa ja 125cc karpa, võetakse suuruse järgi(16mm,17.5mm,19mm jne) Ma arvan lihtsalt et sellel teisel karpal on väiksem düüs sees, vaata kas vähema gaasiga saab sõita korralikult.
Kuulge, sellele vennale pole küll midagi mõtet seletada, niikuinii ei saa ta sittagi aru. Säästate oma aega. Ühes teemas soovitasin talle varikasse M8 mutrid raskuteks panna.
Lugesin jah. :lol: Aga ega igaüks alustab kusagilt, mul nagunii midagi targemat teha pole, niiet paar sõna võib siia kirjutada. Võta oma vanalt karpalt düüs välja ja pane uude karpasse sisse, siis peaks natukene normaalsemalt edasi minema. Õhupuhasti on ikka peal? Või oled koonuka pannud?
õhupuhasti on peal, puhastasin ka . düüses võib viga olla :O ?[/quote] Kui on liiga väike, siis teebki masin täisgaasil BOOOooo.. ja pidurdab.
Kui on liiga väike, siis teebki masin täisgaasil BOOOooo.. ja pidurdab.[/quote] läheb tippkiiruseni , aga selline asi et kui mingi max gaasil ja natukene lahti lased siis sõuab paremini edasi mis se t2hendama peaks ? karpa gaas keerab üle ?
läheb tippkiiruseni , aga selline asi et kui mingi max gaasil ja natukene lahti lased siis sõuab paremini edasi mis se t2hendama peaks ? karpa gaas keerab üle ?[/quote] Düüs pole täpselt õige, tahab kas väiksemat või suuremat. Täisgaasil on segu natuke vale, gaasi vähemaks lasta läheb segu paremaks ning mootor töötab paremini. Sõida natuke maad täisgaasil, siis peatu ja sureta kohe välja, peale seda keera küünal välja ja vaata mis värvi on. Selle järgi saab kõige kergemini teada kas on natuke väike düüs või natuke suur düüs.
eeem , mul oli küünal suht taga otsast natuke musta värvi sellist või tahmast , mis ma tegema pean suurema või v2iksema ? aga küünla pean ka uue ostma tagajärjest tuli küünlal üks plönn ära ja ei l2he k2ima homme ostan uue automaailmast Aga Üks Suur Mure On se et Mu peaDüüsel ei ole numbrit ! :S
Küünla värvi vaadatakse otsast, seal kus küünla diood on(pulk keskel) Düüsil on alati nr peal, mõnel on üleval, mõnel on küljepeal. Kui on musta värvi, on rikas segu, tahab paar ühikut väiksemat düüsi.