Niisiis, ma pole rolleriskeeniga kursis juba rohkem kui 3 aastat ning nagu teada, siis selle aja jooksul on muutunud meie riigiraha ning tulnud terve hunnik uusi rollereid puudutavaid seaduseid. Vastavad paragrahvid on mul läbi loetud, kuid antud teemas tahaks siiski vastuseid kasutajate isiklike kogemuste põhjal. Nimelt on üks Benelli, millel mootor on (kasutades minuaegseid väljendeid) "full-tuuninguga 70cc". Kuna roller oli viimati sõidus aastaid tagasi, siis ilmselgelt oleks see nüüd enne uuesti tänavale tulekut vaja registreerida ning jumal teab mis veel. Põhiprobleem on muidugi selles, et kuna roller on ostetud ostu-müügilepinguga 2006. aastal, ei eksisteeri mitte mingisuguseid dokumente. Kas ilma dokumentideta on võimalik roller kuidagi arvele saada, või ongi juba sellega laul lauldud? Ning kuidas ARK'is üldse 70cc mootoritele vaadatakse? Roller on muidu komplektne ning tuled-viled töötavad. Häält teeb mootorile vastavat, sportsummuti ega muude väliselt nähtavate osade kohta mingeid pabereid enam alles ei ole, summutil on vist üldse "for race-use only" kiri. Kas saaks kenasti arvele ning ülevaatuse või peaksin rolleri vähemalt visuaalselt stockiks tegema selleks ajaks?
Peeglid, tuled, gondlid külge, dokumente ei pea olema kui on vähemalt seletuskiri, miks masina dokumente ei eksisteeri enam, ning et masin on seaduslikult omandatud.(A'la vahetasin, ostsin isikult "see ja see", ei võtnud varem arvele kuna masin jäi kuurinurka seisma.)
Tänud nobeda vastuse eest. Peeglitest rääkides - kas need nn. tuuning-F1 peeglid sobivad, või peaks originaalsed suured lahmakad kuskilt valmis vaatama? Kas mootoridetailid on tõepoolest täiesti ükskõik, olgu kui võimas tahes?
Peegel on peegel, peaasi et peegliklaas küljes on. Vasakpoolne on kohustuslik. Mootor neid ei huvita, isegi Ken'i vana booster võeti arvele nagu nalja, soovitaks sul minna aga saue arki, pidavat vähe kergem olema.