Rallitaja: Kuna oli SR-i varguse teemas läks asi juba üle piiri, ajaks siin juttu varguste ennetamisest edasi. Sellistel rottimistel peab lõpp tulema ! Aga arvatavasti ei tule! Kuna ,,masu" ka! Ja see pidi süvenema. Arvatavasti hakatakse neid veel rohkem rottima! Nii et igaüks pange oma asjad garaazi kasvõi tooge tuppa esikusse! Peaasi et pidarastide eest varjul! Ja ma ei imesta kui mõni STEALER seda foorumit loeb! Saavad teavet jne... :-x
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) sedasi enam ei julge s6itma minnagi :d ja veel vähem tallinna :d
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) Nendes riikides on väga vähe vargusi kui käed maha raiutakse selle eest minu arust võiks jorssidel kah käed maha võtta mind küll ei kotiks kui vargal käed maha lüüakse, teinekord enam ei varasta
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) Aga jah, probleem selles, et pea-aegu kedagi ei saada kätte kaa. Ainus pääse-tee ongi rollerile alarm, töötav lenksu lukk, kettlukk, piduriketta lukk ja veel Factory'l on näiteks immo kaa olemas. Öisest vargusest päästab ainult kindel garaas või kelder ja sealgi lukud peale! Ma aheldan isegi kesklinnas rolleri posti külge kinni. Kui kasvõi viis minutit ära käin.
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) Odavad alarmid ei aita, lisaks pole sellest kasu kohas, mis on hetkel inimtühi. Lenksulukk ei sega bussi tõstmist, sama käib pidurikettaluku kohta. Kettlukk on võimalik läbi hammustada. Fakt on see et kui varas tahab, siis varas saab.
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) Üksi asi väga ei tööta nende vastu, nii on, et kui tal seda vaja on siis ta saab selle nagunii, nii see elu käib siin faking maailmas :-x
Re: V: APRILIA SR50R Spain's No'1 (2008) Kui panna kõik need asjad Kettalukk Alarm Ketiga ümber posti Teise ketiga ümber posti Rattalukuga ümber posti Rool lukku Pagass telliskivisid täis et raskem oleks tõsta kett läbi taguratta. Ning siis olen suht kindel et ükski varas ei hakka üritamagi vaid saab aint väikse naeru
Vaata, jama on selles et paljude rollerite ilma süütevõtmeta käima saamiseks on vaja vaid teravat nuga või lõikenäpitsaid ning vahest ka ~10 cm vasktraati vms. Kui lukus ei ole, naksatakse gondliserva alt juhe või paar läbi, antakse vänta ja sõidetakse minema nagu oma rolleriga. Kettalukud, kettlukud, immod ja alarmid teevad varguse küll raskemaks kuid mitte võimatuks. Mopeedi kui laiatarbekauba ehitus (sh ka elektrisüsteem) on nii lihtne tehtud et selle "muukimiseks" ei pea mingi megaaju olema. Mul oli üks inglise motoajakiri, kus ühes testis pandi mängult kahepoolse sidega alarmiga tsikkel tuuri ja teised pistuflid sõitsid ringi ja püüdsid signaali... Viimase said nad alles siis kui tsikkel oma kohale tagasi panna taheti ja selle jaoks plekk-karbist välja tõsteti. As simple as it is: (pilt on illustreeriv)
Jääb loota, et mopeedide registreerimine kiiremas korras tuleb. Siis raudselt vargused vähenevad, kuna illegaalselt ringi sõita palju keerulisem.
aga sellele ka mõtlete ka sellele, et varastel on väga lihtne see number sealt lihtsalt ära võtta.[/quote] Kulla miis, ja seda enam ju numbrita ringisõitev roller-mopeed silma hakkab ju. Mõtle natuke.[/quote] äkki on ta mõnel teisel rollilt lasknud numbri rotti? igasugu variante on.
Äkki äkki...politseinikel on oma sõidukist väga lihtne kontrollida numbri õiget omanikku ja mopeedi-rollerit. Igaljuhul registreeritud liikuritega vargused vähenevad.
sul on õigus, tõesti, et registreeritud liikuritega vargused vähenevad, aga siiski peab ka mõtlema sellest, et kui paljud politseinikud hakkavad vaatama su numbrimärki ja hakkavad kohe seda kontrollima?
kui on sõidukid regatud siis on mentidel väga lihtne saada teada kas varastatud või mitte kui ringi liiguvad...kuna õige omanik saab pöörduda politseisse ning öelda numbri...ment trükib sisse numbrimärgi ning kohe näha kas varastatud või mitte...see külvab inimestes hirmu ning vargusi toimub vähem
Üks asi mis aitaks rolleri juppe peale vargust tuvastada oleks see, et kõikjale oleks mingi kindel tähis sisse graveeritud. NT: oma nimi... Suvaline kujund, arv... Rolleri regamine piirab kahjuks ainult raami "korduv kasutamist". Olen suht kindel, et tegelikult on võimalik ka mingi odavam, vanem mobiil telefon oma rolleri külge monteerida. Nokia 3310 korraliku aku ja diili säästukaga. Kui märkad rolleri kadumist kiirest, teavitad politseid. (Pole kindel, aga tänapäeva tehnoloogia peaks võimaldama telefoni asukohta määrata...) Lased neil fööni asukoha tuvastada ja ongi lootus suurenenud. Usun, et pole kord nädalas... või 3 - 4 päeva tagant raske seda mobiili akut laadida.