Probleem siis aprilia area 51-ga. Masinaga saab sõita umbes 3-4 km siis läheb temperatuuri tuli põhja ja kui tosooli korgi maha võtan siis vesi täiesti muliseb sees. Veepump nagu toimib vahetsin ka ühe väntvõlli simmmerlingi ära et ta lisaõhku ei saaks ja silku tihendi. Tosooli ringlus toimib ka nagu ilusti et kuskilt umbes ei ole voolikud. Ise ei oska nagu midagi rohkem teha äkki oskab keegi aidata.
Tegemist vee või tosooliga? Jätan märgi maha kuna ennast ka huvitab, mis sellist asja põhjustada võib.
Lahja segu, õhk süsteemis, radiaatorist ei käi piisav kogus õhku läbi, puhas tosool süsteemis(kasutatakse kas premix 50/50 või segatakse kontsentraati ise veega)
panin tavalist auto tosooli sisse roosa värvusega kas seda siis peab ka lahjendama?Mida sa lahja segu all mõtlesid? Kuidas ma tean kui palju õhku peaks läbi käima ?Ja õhk süsteemis on see kas saab kuskilt lisaõhku ?
Õhk süsteemis ehk kusagil voolikus võib olla õhumull, mis kuumeneb kergelt. Lisaõhk on hoopis teine asi, õhumulliga on lihtsalt kehvem jahutus. Vaata küünla värvus üle, ega õhu/bensiini segu lahja ei ole(vähe bensiini = lahja segu). Kui on siis vaja suuremat düüsi. Tavaline auto tosool sobib küll, kuid vaata kas pudeli peal on kirjas kas Premix 50%/50% või Concentrate(Kontsentraat) Tosool ise ei juhi nii hästi soojust kui vesi, kuid puhta veega läheb jahutussüsteem rooste. Jahutussüsteemis ei tohigi õhk läbi voolikute käia, muidu ei hakka tosool ringlema.