4T 2kW r1 2klappi 50cc tagavedu läbisõit 3400km kiirendus originaal rullidega 0-50 16sek; 0-60 38sek; 0-70 58sek (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY) telefoni stopperiga mõõdetud tippkiirus: 70-75 olenevalt ilmast/tuulest; allamäge 85+ ------------------------------------------------------------------------------------- sidur- stock, vahetatud sidurivedrud (valged) variaator- stock, vahetatud survevedru (kollane). vahetatud rullikud 5.1g (orig 6.5g) mootor- stock, 4 ühikut suurem düüs (originaal oli 84). plaanis panna 80-ne kit peale väljalase- uus, custom made leegitoru ja sportsumm. nüüd on ikka jõhker krossika hääl aga bena läheb ka rohkem tüüpviga sellistel hiinakatel on et suurema hoo pealt pidurdades läheb esiratas vastu raami probleem sai lahendatud nii et mitte aint tagumist osa vaid tervet rollerit sai tõstetud 5-6cm +custom made esimene porilaud kino pärast sõitsin nii ka linnas ringi, muud moodi seda jullat endale ei saand kui et pidin kiivri külge liimima :lol:
mõtlesin et värviks terve kere mustaks ja veljed oranziks aga liiga palju jamamist vb =/ saaks kuskile tööle mindud siis teeks mootori võimsamaks v paneks üldse mingi muu
oh jõudsid ka oma laevukese üles panna,kus juures porikas näeb täitsa kena välja,oot mis kui see ratas vastu raami läks,lõhkus vist ära ka midagi,ja mis stock porika panid tulehakatuseks w :lol: endal on selline kiirendus et oiijummal,oleks eile matsu ka käinud krt :-x ,sirge tee oli ja üle pika aja sai õiget kiirendust proovida....väike auk oli,mida ma üldse ei pand tähele...niikui ma sealt läbi sõitsin.. kohe rolli metsa poole kiskuma...vasak käsi läks lenksu küljest lahti...peeglid paigast ära..kõlari ühe katte lõi ka lahti kinnitusest....krdi väike auk ja nii palju pahandust kohe...kõige hullem et kui ma matsu oleks tõmmand poleks rollust enam midagi alles olla(ja siis olekski olnud nokitsemine olemas.D)(kiirus oli päris hää),tglt ehmatas korralikult ära,pärast ma vaevu töristasin 20kmh ringi
no väike ehmatus aeg ajalt ongi hea ju, et liiga uljaks ei lääks ja porla tegingi vanast, lihtsalt lõikasin veidi ja paari neediga kinni sul muusika akut tüjhaks et tõmba? mõtlesin et ehitaks ka midagi aga ei tea kuidas kõlama jääb jms
Kuss oma jutuga! 47mm silindrikitiga gaasi, istud võimalikult taha, tiba kätega tõmbad ja lähevad nagu lumme kustes.
ju vist...muusika pole siiamaale veel akut tühjaks teinud.no vaata minu teemast rollu pilte ja saad väikse ettekujutuse,kuidas mis ja kus....kõlamisega on nii,et minu kehva 25w kõlarid 30w,sõiduajal kui raadio põhjas on,kuuleb täitsa edukalt isegi 2kesi sõites,80cc ma ei pane kuna masin läheb pöörde,liigub paremini,mis su läbisõit on rolleril??
ha a mis vahet on 47 v 49? parem siis juba 79 osta, kergemad rullikud ja tugevamad sidurivedrud, siis peaks küll nii olema et vaata et üle ei tõmba sellise asja jaoks on bike'id leiutatud Honda CBR omab! peab vist võimu ja makki otsima hakkama, mingid kõllid on olemas ja ls on nüüd juba 3100km
variaator on laiali kisutud, täna lähen otsin vajalikud rullikud ja vb ka vedrude komplekti ja vahetan ära, eks näeb siis kas läheb tagarattale v mitte, kahtlane tunne et ei lähe aga vb isegi
jaa mõtetu, mõtle ka veits, mootoril on pöörded põhjas ja 40-ga sõidan, lasen mootori kotti nii sul on ikka targad soovitused ma kaalun originaalid ära ja siis vaatan, vb mingi paar g kergemad, siis peaks normaalne olema
no ise räägid et tahad tagale ju,kui sa paned stockide asemel paar g kergemad,siis arvad et läheb kohe tagale w :lol: natuke aega lased tagal ära,siis kui isu täis saab paned normaalsed rullikud tagasi,ise tead.......
mul on peal 6g rullid.ja kui paning ka n6ks kergemad siis läks aint pöördesse..see variaatori teema suht täpisteadus tegelt...